لبران جیمز به طور رسمی برای دو فصل آینده قفل شده است و یک قرارداد تمدید قرارداد دیوانه وار با لس آنجلس لیکرز را امضا کرد.

پادشاه بازگشته است ، امروز معامله جدید خود را اعلام کرده است ، که توسط The Athletic’s Shams Charania گزارش شده است. قرارداد جدید به مدت دو سال اجرا می شود و 85 میلیون دلار ارزش دارد که حداکثر پیشنهادی تیم است. این خبر از طریق نماینده LeBron ، ریچ پال ، که مشخص کرد این قرارداد در طول فصل 2022-23 اجرا می شود ، منتشر می شود. به اندازه کافی جالب توجه است ، این تمدید تا زمانی که پسرش ، برونی جیمز ، واجد شرایط بازی در NBA باشد ، اجرا می شود. آیا آنها می توانند در آن زمان برای همکاری در نظر بگیرند؟

این واضح است که خبر بزرگی برای هواداران سازمان لیکرز است که فصل گذشته برای اولین بار پس از مدت ها قهرمانی را به لس آنجلس آوردند. حق رای دادن به راه های برنده شدن خود بازگشته است ، که احتمالاً با اضافه شدن جیمز ادامه خواهد یافت.

آنتونی دیویس علیرغم همه نشانه های بازگشت او به لیکرز ، همچنان بازیکن آزاد است. ما انتظار می رود اخبار بیشتری در این هفته اعلام شود ، شما را در جریان وضعیت وی قرار خواهیم داد.


برایان روتملر / آیکون Sportswire از طریق گتی ایماژ

این فقط آخرین اقدام لیکرز است که در این فصل خارج از مسابقات فعال بوده است. این تیم دنیس شرودر ، مونترزل هارل ، وسلی ماتیوس و بازیکنان اصلی دیگر را به تیم اضافه کرده است که اینها بازیکنان خوبی در ترکیب تیم خواهند بود.