لبران جیمز در حال حاضر به راحتی بزرگترین ورزشکار جهان است و در نتیجه در طول زندگی حرفه ای خود توانسته است درآمد زیادی کسب کند. در حقیقت ، لبرون اخیراً یک قرارداد 85 ساله به مبلغ 85 میلیون دلار با لس آنجلس لیکرز امضا کرده است که باعث می شود او تا سال 2024 در این تیم باقی بماند. لازم به ذکر است ، او یک معامله عظیم مادام العمر با نایک دارد که انتظار می رود ارزش آن بیش از 1 میلیارد دلار نیازی به گفتن نیست که جیمز پول زیادی در بانک دارد و تقریباً هر چیزی را که بخواهد می تواند تأمین کند.

امروز ، ثروت جیمز در حالی به نمایش در آمد که هواداران هنگام حضور در آزادراه 405 در لس آنجلس توسط طرفداران وی مشاهده شدند. همانطور که در ویدئو زیر مشاهده می کنید ، لبرون هنگام مسافرت با پورشه 918 اسپایدر خود ماسک زده بود. جیمز شخص مورد فیلمبرداری را تأیید کرد و فوراً بنزین زد زیرا راهی باز در پیش بود.

در گزارشی از TMZ ، مشخص شد که خودروی مورد بحث فقط از سال 2013 تا 2015 ساخته شده و بیش از 1 میلیون دلار ارزش دارد. بسته به شرایط اتومبیل ، حتی ممکن است فقط 1.7 میلیون دلار هزینه کنید تا بتوانید دست به یک ماشین بزنید.

به طور کلی ، این یک ماشین بسیار چشمگیر است و ما مطمئن هستیم که لبرون از رانندگی با آن جهنم لذت می برد.

جیمز له برون

Jevone Moore / Icon Sportswire از طریق گتی ایماژ

[Via]