اگر در حال مشاهده داستان لارسا پیپن ، مالک بیسلی و مونتانا یائو بوده اید ، مطمئناً این پیشرفت حماسه را به خصوص سرگرم کننده خواهید یافت. در آخر هفته ، پیپن پیامی را در اینستاگرام برای هرکسی “که با درد قلب مقابله می کند” به اشتراک گذاشت و با توجه به اینکه قرار است با بیزلی ، یک مرد متاهل قرار داشته باشد ، آنگونه که وی به احتمال زیاد قصد داشته است دریافت نشده است.

این چیزی است که ما تاکنون می دانیم: عکس های پیپن و بیسلی که در فرودگاه یکدیگر را گرفته اند هفته گذشته ظاهر شد. چیزی که در ابتدا طرفداران را هیجان زده می کرد – فکر می کردند این یک عاشقانه تازه است – پس از اینکه فهمیدند بیسلی با مادر فرزندش ، مونتانا یائو ازدواج کرده است ، به سرعت ترش شد. یائو پس از دیدن عکس ها ، به استوری اینستاگرام خود پرداخت و با ظرافت روایتی را که بیسلی از او خیانت می کرد ، تأیید کرد.

وی نوشت: “وای … من حتی این مرد را نمی شناسم.” “حقیقت همیشه به این طریق یا یک چیز دیگر آشکار می شود. من همیشه و برای همیشه به آنچه هستم وفادار خواهم ماند و خدا هرگز مرا ناامید نکرده است. تمام عشقهای واقعی را قدر دانی کنید.” به دنبال آن ، پیپن به داستان اینستاگرام خود نیز پرداخت و به هواداران هشدار داد كه هر آنچه را كه در اینترنت می خوانند باور نكنند. وی نوشت: “همیشه به آنچه در شبکه های اجتماعی می بینید اعتماد نکنید.” “حتی نمک شبیه قند است.”


Cassy Athena / گتی ایماژ

درست زمانی که هواداران نسبت به پیپن و بیسلی به دلیل رابطه ادعایی خود شروع به تحقیر کردند ، ما فهمیدیم که یائو و بیسلی از ماه ها قبل از طلاق جدا شده اند ، و شایعاتی مبنی بر اینکه یائو قبلاً با Bealey با ستاره NFL ، Suaa Cravens تقلب کرده بود ، ظاهر شد. به گزارش وبلاگ خبری سرگرمی ، بیسلی قبلاً در مورد این ادعا با Cravens روبرو شده و در نتیجه درگیری شدیدی بین این دو ورزشکار رخ داده است ، هزینه با چای. بنابراین ، می توانیم مطمئن باشیم که Beasley و Pippen هیچ کس را تقلب نکرده اند (که ما از او می دانیم).

با این حال ، طلاق بیسلی هنوز در دست انجام است ، بنابراین او از نظر فنی هنوز یک مرد متاهل است – همین مسئله باعث شده پست اخیر اینستاگرام پیپن برای برخی از افراد بسیار خنده دار باشد. در تاریخ 6 دسامبر ، 46 ساله پیرامون خوراک خود یک پیام رمزآمیز را به اشتراک گذاشت که حاوی این بود: “خدایا ، برای هر کسی که با درد قلبی دست و پنجه نرم می کند ، برای آن شفا و آرامش دعا می کنم” و طرفداران دقیقاً همانطور که انتظار داشتی واکنش نشان دادند.







تصاویر از طریق Larsa Pippen Instagram