مرگ دلخراش پادشاه وون تنها یک هفته پس از آزادی رخ داد به اوبلاک خوش آمدید. اولین تلاش خواننده رپ شیکاگو در آستانه تحکیم او در پانتئون موسیقی مته بود زیرا مشعل را برای محله ای که این ژانر از آن به نسل جدیدی تبدیل شده بود ، حمل کرد. دوستان و طرفداران او همچنان از هر راهی که می توانند نام او را زنده نگه می دارند.

ماه گذشته ، دارایی وی بیانیه ای صادر کرد و از هواداران برای پشتیبانی گسترده شان و همچنین به اشتراک گذاشتن به روزرسانی موسیقی جدید تشکر کرد. آنها فهمیدند که فون برای حمایت از آخرین آلبوم خود یک سری مطالب آماده پخش دارد ، به اوبلاک خوش آمدید

“برای بزرگداشت چشم انداز هنری Von ، و عشق فوق العاده ای که او به طرفدارانش داشت ، ما همچنان به Welcome To O’Block ادامه خواهیم داد در حالی که برای به اشتراک گذاشتن موسیقی منتشر نشده و مصاحبه هایی که او خلاقیت خود را برای تکمیل آنها اختصاص داده بود ، کار می کرد. در حال تلاش برای تلاشهای جدیدی هستیم که اعلام خواهیم کرد “، در بیانیه آمده است.

آنها هم وقت تلف نمی کنند. یکی از نکات جالب توجه در این پروژه ، آهنگ آخر ، “داستان وین” بود. فردا یک موزیک ویدیو برای تک آهنگ منتشر می شود. تیزر تبلیغاتی این موزیک ویدیو به صفحه اینستاگرام وی منتشر شد که می توانید در زیر آن را بررسی کنید.