در آخر هفته All-Star NBA امسال ، جوردن برند با Air Jordan 1 Hi ’85 در دو رنگ مشخص ظاهر شد. برای کسانی که نمی دانند ، Hi ’85 نوع واقعی OG High-Top Air Jordan 1 است ، زیرا دارای همان بریدگی مچ پا است که مایکل جوردن در سال 1985 استفاده کرده است. Jumpman این ظاهر ظریف را به عنوان راهی برای 35 سالگی این شبح را گرامی می دارند و همانطور که تصور می شود ، طرفداران از گرفتن دست چند جفت هیجان زده می شوند. از آن زمان ، افراد دزدکی فکر می کردند که کدام رنگ بعدی خواهد بود ، و به نظر می رسد که چیزی زودتر از دیرتر در حال آمدن است.

این چیزی است که Air Jordan 1 Hi ’85 در رنگ “خاکستری خنثی” است. این یکی از مدلهای قدیمی Jordan 1 است و دارای یک قسمت رویه چرمی سفید با مقداری خاکستری بر روی نایک کش و روی کاف است. در پست اینستاگرام زیر با مجوز ازzsneakerheadz ، می توانید ببینید که پیشنهاد جدید دقیقاً چگونه خواهد بود. بر اساس نظرات ، به نظر می رسد طرفداران در حال پس انداز پول خود در انتظار آنچه که باید یک انتشار گسترده و در عین حال محدود باشد ، می شوند.

پیش بینی می شود این موارد در اوایل سال آینده کاهش یابد ، اگرچه هنوز تاریخ انتشار اعلام نشده است. منتظر همه آخرین به روزرسانی ها باشید زیرا مطمئن خواهیم بود که آنها را برای شما به ارمغان می آوریم.