فلوید می ویدر بوکسور افسانه ای و شکست ناپذیر در 20 فوریه 2021 رسماً با مشهور اینترنتی لوگان پل مبارزه خواهد کرد.

فلوید می ودر ، لوگان پلجف بوتاری / گتی ایماژ

بلیط های اولیه این رویداد و همچنین یک تی شرت اختصاصی برای مبارزه اکنون در فروش است. “فلوید میویدر ، سوپراستار بوکس شکست نخورده ، 12 بار و پنج دسته با نتیجه 50-0 ، لوگان پل را در یک مسابقه بوکس نمایشگاهی خاص که انتظار می رود تاریخ ساز شود ، در شبکه های اجتماعی به خود جلب خواهد کرد. ، “صفحه فروش در Fanmio را می خوانید.

پل ماه گذشته در مصاحبه ای با TMZ ، می ودر را صدا زد و اعلام كرد كه در یك مبارزه او را به راحتی كتك می زند: “بگذارید این را به شما بگویم ، اگر فلوید را در یك مبارزه واقعی ، خیابانی گرفتار كردم ، الاغ او را فریاد زدم! بدون سوال. MMA ؟ هشت ضلعی؟ الاغ او را فریاد می زند! تنها مکانی که من فکر می کنم فلوید در امان است ، حلقه بوکس است ، اما صادقانه بگویم ، من یک لعنتی نمی دهم! من یک لعنتی نمی دهم! من می خواهم با فلوید مبارزه کنم هر زمان ، هر کجا ، هر مکانی. برای من مهم نیست “، پل گفت.

این افسانه بوکس در توییتر پاسخ داد: “این دختران یوتیوب بهتر است برخی عروسک های باربی را پیدا کنند تا با آنها بازی کنند زیرا من یکی از بازی های بچه نیستم. 3 سال پیش یک مبارز از UFC نام من را گفت و من مجبور شدم یک پوزه بند بگذارم آن عوضی ، “می ودر نوشت.

برادر پل ، جیک ، اخیراً با توانایی مشابه با نیت رابینسون بازیکن سابق NBA نبرد کرده است.

اطلاعیه زیر را بررسی کنید

[Via]