اگرچه Death Row Records در اوایل دهه نود نقش برجسته ای در بدنام گوشت گاو بین سواحل شرق و غرب داشت ، اما به نظر می رسد Suge Knight مشتاق بود این شکاف را برطرف کند. حداقل ، طبق گفته های خواننده رپ Onyx ، فردرو استار ، که اخیراً آن را با نمایش Murder Master Music Show خرد کرده است تا چند بینش تاریخی مهم را به اشتراک بگذارد. همانطور که به او می گوید ، سوگه به ​​دنبال افزودن رپر هاردکور بروکلین به لیست Death Row خود بود ، پیشنهادی که وی پس از ملاقات با اونیکس در اولین نمایش فیلم پارک غروب آفتاب.

آل پریرا / گتی ایماژ / بایگانی های مایکل اوچ

“سوگ نایت با توپاک بود و آنها به آنجا آمدند پارک غروب آفتاب نخست وزیر ، “منعکس کننده استار است.” آن شب پیشنهادی روی میز بود. سوگه مستقیماً به من گفت: “من می خواهم تو به Death Row امضا کنی!” من نمی دانم او واقعی بود یا نه ، اما او فقط پارک غروب خورشید را دید. او و توپاک نگاه می کردند پارک غروب ، و کل ردیف مرگ ، آنها دیوانه وار وارد آنجا شدند. آنها نی * گز می خندید و مشغول پرتاب ذرت بو داده بود. فکر می کنم وقتی سوگه من را روی صفحه دید ، احتمالاً سعی داشت یک نمایش را کنار هم بگذارد! “

برای کسانی که نمی دانند ، استار در واقع نقش برجسته ای در فیلم 1996 بازی کرد ، که اندکی پس از آلبوم دوم دانشگاه Onyx کاهش یافت همه آنچه که ما داریم در حالی که ارتباط بین Starr و Death Row هرگز آشکار نشد ، هنوز تصور آنچه ممکن بود وجود داشته باشد بسیار جذاب است که Suge Knight می توانست رپر Onyx را به برچسب افسانه ای اضافه کند. مطمئناً جالب بود که اگر استار با 2Pac همکاری می کرد ، در میان لذت بردن از اجرای بازیگری خود بود. جای تعجب نیست که Suge پتانسیل خود را در Starr دید ، گرچه همه ما می دانیم که پس از مدت کوتاهی داستان Death Row چگونه ادامه یافت.

اطمینان حاصل کنید که داستان شخصی که توسط استار در مورد داستان زیر نقل شده است ، با مجوز از Show Music Music Murder.

https://www.youtube.com/watch؟v=FxrfK7QWf1k