تقریباً در همین زمان سال گذشته ، بسیاری از ما منتظر بودیم که ستاره جوان سازنده رودی ریچ قول دهد اولین آلبوم استودیویی خود را منتشر کند ، لطفا مرا بخاطر ضد اجتماعی بودن ببخشید. مجموعه کارهایی که در 6 دسامبر 2019 منتشر شد ، بسیاری از طرفداران جدید را متقاعد کرد که رودی حقیقت دارد و این فرضیه های طرفداران اولیه را تقویت می کند که در نهایت او کارهای بزرگی انجام خواهد داد.

سریع یک سال جلو و علی رغم تمام ریزش هایی که امسال راه ما را به راه انداخته است ، ردی درست بودن ما را ثابت کرد و آلبومی با ماندگاری طولانی ایجاد کرد که احتمالاً به عنوان یکی از بهترین آلبوم های تاریخ رپ مدرن شناخته می شود. لطفا مرا بخاطر ضد اجتماعی بودن ببخشید استعدادهای زیادی برای شمارش وجود دارد ، اما با راهی که “جعبه” نمودارها ، شبکه های اجتماعی و کل جهان را به دست گرفت ، ردی نشان داد که ارزش هر ذره توجه شما را دارد. خواننده رپ کامپتون در مجموع شش نامزد GRAMMY امسال را پشت سر گذاشته است ، و او ممکن است مراسم سال آینده را در چشم خود داشته باشد ، به طور رمزآمیز اشاره کرد که آلبوم بعدی او آماده است.


راجر کیسبی / گتی ایماژ

این سوپراستار تازه کار با انتشار توییتی آنچه به نظر می رسد عنوان یک عنوان آهنگ است یا یک عنوان آلبوم اجتناب ناپذیر است ، طرفداران را برای آنچه در آینده می آیند تحریک می کند.

وی نوشت: “عشق به سختی دیگر واقعی است …… otw” اگر علاوه بر اعلامیه “otw” کوچک او در انتهای توییت نبود ، پست حذف شده احتمالاً از رادار عبور می کرد. با این حال ، انتشارات و ابر طرفداران به طور یکسان در حال جزییات هستند ، از توییت عقب می مانند و تئوری می دهند که آلبومی تکمیل شده و به زودی منتشر خواهد شد.

قابل ذکر است ، اختصاری که از این امر بر می آید “LIBRA” است که علامت زودیاک ردی است.

دفعه بعدی چه انتظاری از ردی ریچ دارید؟