شیک وس در هفته گذشته هواداران خود را متحیر کرد زیرا فاش کرد که برای پیش نویس NBA اعلام می کند. این خواننده رپ خاطرنشان کرد که با تیم های زیادی در NBA کار کرده است و اطمینان دارد که حداقل یکی از آنها به او ضربه می زند. در پایان ، شیک دست نخورده رفت و همین امر منجر به انتشار آهنگ جدیدی به نام “Been Ballin” شد.

با وجود عدم چشم انداز NBA ، شك در حال حاضر توسط یك تیم در لیگ دیگر جمع شده است. در واقع ، شک اکنون جدیدترین عضو تیم بسکتبال پاریس است که در لیگ دسته 2 حرفه ای فرانسه بازی می کند. هر دو شک و تیم بسکتبال پاریس دیروز این خبر مهیج را اعلام کردند ، زیرا تیم یادداشت کرد که تمرینات شک را در یوتیوب مشاهده کرده اند و احساس کرده اند که می تواند از این حق رای دادن استفاده کند.

شك نوشت: “من می خواهم از همه برای Maoda تشكر كنم. من می خواهم استعدادهای خود را به خارج از شهر زیبا پاریس برسانم تا به باشگاه paris.basket @ بپیوندم ، بمانید ، پارسی مون سونی توجیه بپیوندید ،”

باید دید که مدت حضور وی در این تیم چه مدت به طول می انجامد ، اگرچه اگر او با یک بازی چشمگیر همراه شود ، شاید بتواند به یک تیم G-League و شاید در نهایت ، NBA جذب شود. البته برای تحقق این امر باید اتفاقات زیادی رخ دهد ، اما به نظر می رسد شك عزم راسخ برای انجام آن را دارد ، كه گاهی اوقات تمام آنچه را كه واقعاً به آن نیاز دارید ، است.

https://www.youtube.com/watch؟v=DGoqaJtkMqE