مشخص نیست که این شایعات از کجا می آید اما ، ناگهان ، به نظر می رسد ضد قهرمان مورد علاقه هیپ هاپ Tekashi 6ix9ine ممکن است در آینده جمعه با یک آهنگ جدید آماده بازگشت خود باشد.

رپر طی چند ماه گذشته به طور چشمگیری در بازی رپ و همچنین شبکه های اجتماعی غایب بوده است. از آخرین آلبوم او TattlesTales در فروش و نمودارها ، خواننده رپ به نظر می رسد بیش از حد خجالت زده است و نمی تواند صحبت های آنلاین خود را انجام دهد. او به آرامی در حال خزیدن و بازگشت به چشم مردم است ، نزدیک است با یک بوکسور Gervonta Davis در یک باشگاه استریپی در میامی درگیر شود. او همچنین چند بار دیده شده است ، به نظر می رسد با رشد موهای صورت ، ظاهر خود را تغییر داده است.

به نظر می رسد که او ممکن است در آستانه بازگشت به صحنه موسیقی باشد ، حداقل در مورد شایعات.


کوین مازور / گتی ایماژ

OnSmash در حال حاضر گزارش می دهد که رپ به محض این جمعه ، 11 دسامبر ، به مدار باز خواهد گشت و با یک آهنگ جدید با عنوان “Shooter” بازگشت. منطقی خواهد بود که Tekashi 6ix9ine شروع به پخش آلبوم دیگری کند ، خصوصاً با توجه به این واقعیت که وی یک قرارداد دو آلبوم با لیبل خود پس از زندان امضا کرده است. مشخص نیست که این شایعات از کجا می آید ، بنابراین ما این اطلاعات را با یک دانه نمک به دست می آوریم.

تک آهنگ هنوز تأیید نشده است و حتی اگر اعلام شود ، به نظر نمی رسد که زمان کافی برای 6ix9ine برای بازگشت موفقیت آمیز از سقوط او از فضل گذشته باشد.


شیریف زیادات / WireImage / گتی ایماژ

ما شما را در مورد اخبار احتمالی در این مورد پست خواهیم کرد.

[via]