با تمام فاجعه هایی که امسال در دنیای رپ و هیپ هاپ اتفاق افتاده است ، فرشر “بسیار سپاسگزار” است که از حمله اخیر جان سالم به در برد. رپر و عشق و هیپ هاپ نیویورک star عکسی را بارگذاری کرد که فقط یک نگاه اجمالی از جراحات ترسناک او را نشان می داد که به گفته وی در طی یک سرقت بدست آمده است. فرشر با چهره ای به شدت متورم که توسط ماسک پوشانده شده دیده می شود و در زیرنویس ، او جزئیات “ترس واقعی” را که اخیراً او و عزیزانش تحمل کرده اند ، شرح داد.

فرشر ، عشق و هیپ هاپ نیویورک ، حمله ، سرقت ، اسلحه
آسترید استویارز / استرینگر / گتی ایماژ

وی نوشت: “كلمات نمی توانند توصیف كنند كه امروز چقدر از خانواده و دوستانم سپاسگزار هستم.” “جمعه گذشته من خانواده ، دوستان و تیمم را با یک ترس واقعی مواجه کردم. با اسلحه من را دزدیدند … اسلحه را تکه تکه کردند و تقریباً آدم ربایش کردند. آنها ماشین من ، پول ، جواهرات را بردند اما روح من را تحمل نکردند. من هستم هنوز اینجا هستم و برای آن ممنونم که می توانم این را به شما بگویم زیرا همه چیز می توانست متفاوت باشد. “

وی افزود ، “2020 سال سختی بود اما ما باید فشار بیاوریم. هر روز که بیدار می شوید یک هدیه است … فقط آن را باز کنید! این را بخاطر بسپارید که باعث مرگ شما نمی شود فقط شما را قویتر می کند.”

در مدت حضورش در عشق و هیپ هاپ نیویورک فصل گذشته فرشر ، که به خاطر همکاری با امینم مشهور است ، با Safaree ، Papoose و Olivia موسیقی کار کرد. او همچنین از نازنین دوران کودکی و مادر فرزندانش ، جن خواستگاری کرد. پست او را در زیر بررسی کنید.