ریحانا و A $ AP Rocky سالها با یکدیگر در ارتباط بوده اند و به طور مداوم این تصور را به طرفداران القا می کرده اند که کالایی هستند و طبق گفته یک منبع داخلی تایید کرد که در نهایت درست است مردم اوایل این هفته که این جفت به طور رسمی در حال قدمت هستند – خبر خوب برای همه کسانی که برای آنها ریشه می اندازند.

حداقل یک راه طولانی و گیج کننده بوده است. منظورم این است که ، راکی ​​در یک لحظه حتی گفت: “من حتی او را چنین نگاه نمی کنم. او سکسی است ، اما من خوب هستم.” حتی همین امسال ، ریحانا ادعاهای مربوط به رابطه عاشقانه این دو را رد کرد ، حتی بعد از اینکه در یک اتاق هتل با هم مشترک بودند.

هنوز هیچ یک از طرفین شخصاً وضعیت دوست یابی خود را تأیید نکرده اند. اما فرض می شود – با توجه به انبوهی از شواهد – که ریحانا و یک AP $ راکی ​​بالاخره حبس شده اند. حداقل امیدواریم که چنین باشد. در 3 دسامبر ، اتاق سایه تصاویر ویدئویی و عکس هایی از زن و شوهر جدید که برای گردش در شهر نیویورک بیرون آمده اند ، هر دو دسته برای آب و هوا و ماسک پوشیده – یک دلار AP لباس استتار سر تا پا پوشیده بود ، بنابراین تقریبا او را نمی دیدیم .

این ویدئو نشان می دهد که این زوج به راحتی در یک خیابان آرام قدم می زنند و به مقصد می روند. این دومین باری است که ریری و راکی ​​در طی دو هفته گذشته در NYC با هم دیده می شوند ، بنابراین مطمئنا آخرین بار نخواهد بود.