“رویس دا 5’9” یک خط در شن و ماسه کشیده شده است “پس از آنکه فردرو استار چند کلمه درباره رپ دیترویت برای گفتن داشت. افسانه اونیکس ، فردرو استار در حال چت کردن با پادکست Rappers Ballers جایی که آنها مباحث بی شماری را مورد بحث قرار دادند ، از جمله اینکه چه هنرمندانی را می توان “رپ نرد” دانست. فردرو استدلال کرد که نام رویس باید در آن لیست باشد ، اما به نظر نمی رسید که رویس از زایمان قدردانی کند.

فردرو گفت: “این مرد من است. ببین ، من با رویس دا 5’9 در تور بودم.” او اعتبار خیابانی هیچ کس را بی اعتبار نکرد زیرا آنها “رپرهای احمق” هستند ، اما استدلال خود را در مورد اینکه چرا رویس وارد شده است بیان کرد. استار اضافه کرد: “N * ggas هایی که کتاب می خوانند … nerdy n *** as”. او همچنین مطرح كرد كه رویس آخرین آلبوم خود را نامگذاری كرد تمثیل. “من هرگز چیزی در مورد آن کلمه نشنیده ام تا زمانی که صدای او را شنیده ام.”

رویس کلیپ مصاحبه را دوباره منتشر کرد و یک فیلم پاسخ اضافه کرد. رویس گفت: “اگر مرا دنبال كنید ، می دانید ، هرگز ندیده اید كه با n * ggas بازی كنم و هرگز n * ggas را با من بازی كنید.” “در حال حاضر کارهای زیادی در دنیا انجام شده است. مثل اینکه زمان خیلی جدی است.” سپس ، او مستقیماً با استار صحبت کرد و افزود ، “من از اینکه من را” مرد “خود می نامید ، سپاسگزارم ، اما من بسیار راحت هستم که در حال حاضر با شما کاملاً شفاف نیستم ، افسانه ، و به شما اطلاع می دهم که من مرد شما نیستم.”

رویس ادامه داد: “من هیچ تمایلی برای ایجاد هر نوع رابطه با شما ندارم که رو به جلو حرکت کنید ، فقط برای اینکه ما این مسئله را روشن کنیم. “بنابراین ، هیچ دلیلی وجود ندارد که شما هرگز دوباره با من بازی کنید … و من نمی خواهم آن را دوباره بگویم ، فردرو استار. شما مدام افسانه ای می شوی ، و من خواهم داشت آنچه را انجام می دهم دفعه دیگر که از من نام می برید ، از من نام می برید و به من تعارف می کنید یا هر آنچه می خواهید به من بدهید ، و همه چیزهای اضافی را از آن خارج می کنید زیرا این چیزی است که با آن همراه است. ” رویس دا 5’9 “را تماشا کنید که در زیر صحبت می کند.