ردی ریچ با پایین انداختن و تمرکز روی موسیقی خود موفق می شود که از تمرکز مطبوعات منفی جلوگیری کند. اما اخیراً ، این کاملاً درست نبوده است.

هفته گذشته گزارش ها حاکی از آن بود که ریچ به یکی از صاحبخانه های سابق خود 200 هزار دلار اجاره بدهی پرداخته و باعث ایجاد سر و صدای زیادی در میان طرفداران وی شده است. در تاریخ 1 دسامبر ، او سرانجام از طریق استوری اینستاگرام خود در این مورد تقلید کرد.

انفجار گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه مالک سابق ریچ ، AIM Property Investment Inc ، از وی به دلیل عدم “بازگرداندن ملک در شرایط خوب” و 200K دلار اجاره فراموش شده ، شکایت کرده است. این ملک که در Encino ، کالیفرنیا واقع شده است ، برای اولین بار در آوریل سال 2020 توسط خواننده رپ تصرف شد ، اما طبق گزارشات وی پرداخت اجاره خانه خود را تا ژوئیه متوقف کرد. گفته می شود که ردی در ماه آگوست “از تصرف” مکان خودداری کرد ، اما متأسفانه ، به دلیل اینکه مجبور شد اجاره نامه خود را ببندد ، صاحبخانه درخواست می کند که برای کل سال به او توافق شود.

رپ “Boom Boom Room” نوشت: “همه شما بیش از حد به اخبار جعلی اعتقاد داریم.” “چرا من از این اینترنت * دوری می کنم.”


تصویر از طریق رودی ریچ اینستاگرام

او این جمله را با یک سلفی آینه دنبال کرد و به هواداران یادآوری کرد که واقعاً چه چیزی مهم است: دستاوردهای حرفه ای او. وی نوشت: “گرمی 9 برابر از سنگرها نامزد شده است.”


تصویر از طریق رودی ریچ اینستاگرام