اگر امروز در برنامه های رسانه های اجتماعی بوده اید ، ممکن است دیده باشید که پس از آنکه خانم لندن ، ستاره فیلم بزرگسالان ، لیل بیبی گفت که با رپر روبرو شده است ، Lil Baby به یک موضوع پرطرفدار تبدیل شد. طبق گفته خانم لندن ، او برای خوابیدن با لیل عزیزم به او پول داده شده است و از زمان پخش ملاقات ادعای اتاق خواب خود ، ستاره پورنو و دوست دختر Baby ، Jayda Cheaves به صورت آنلاین توییت های تجاری را معامله می کنند. طرفداران و کاربران رسانه های اجتماعی فضول سعی داشتند با شروع به ذکر درجات Reginae ، به منظور اطلاع از این که دوست پسر او ، YFN Lucci ، به همان اندازه بد بوده اند ، برای شروع درام بیشتر تلاش کنند.

Reginae Carter ، خانم لندن ، Lil BAby ، Jayda Cheaves ، YFN Lucci
پرنس ویلیامز / همیار / گتی ایماژ

رجینا در توئیتر خود نوشت: “روانشناسی معکوس به نظر من بیماری است که باعث اشتباه شما می شود.” شخصی به این پیام پاسخ داد و به Reginae گفت: “من می دانم که در مورد این وضعیت صحبت کردم !!!” به ظاهر کنایه از نامزد خانم لندن دارد. “چه وضعیتی؟” رجینا پرسید. “وقتی توییت می زنم ، موضوع مربوط به خودم است و من خودم !!! من در مورد چیزی صحبت نمی کنم که هیچ سرنخی در مورد آن نداشته باشم.

شخص دیگری به دختر لیل وین گفت که “yo N * gga a dawg too send this one out.” رجینا آن را دراز کشیده نگرفت. “Wtf آیا شما حتی در مورد صحبت می کنید؟ و yo n * gga شکست .. پس چه استدلال؟” چک های زیر را بررسی کنید.