در این مرحله ، واضح است که راس از برخی از متبحرترین هنرپیشه های بازی احترام کسب کرده است. بیش از لیست پیگیری انباشته شده به آینده وی نگاه نکنید CHOMP EP ، پروژه ای است که ارتباط او را با افرادی مانند KXNG Crooked ، بنی قصاب ، Black Thought ، Ab-Soul و Busta Rhymes پیدا می کند. در حالی که او قبلا هم از لیست پیگیری و هم از آهنگ اصلی “Who Want What” رونمایی کرده است ، مغول مستقل رسما تاریخ انتشار را به CHOMP ، که خیلی زودتر از آنچه پیش بینی شده فرود می آید.

پاراس گریفین / WireImage / گتی ایماژ

در واقع ، طبق صفحه اینستاگرام راس ، این پروژه نیمه شب امشب به طور کامل در حال انجام است. “قطره CHOMP در نیمه شب â ؟؟ ¼ï¸؟” او تأیید می کند. “از شنیدن چه ترانه ای بیشترین هیجان را می خورید ؟؟؟ برای لیست آهنگ تند بزنید.” از هم اکنون ، برخی از طرفداران از قبل انتظار دارند که این اثر در میان تأثیرگذارترین آثار راس تاکنون قرار داشته باشد – به ویژه برای کسانی که تمایل بیشتری به غزل سازی دارند. به شرطی که او همان انرژی را که برای “Congrats Freestyle” آورده است ، نگه دارد که در یک دقیقه بهترین میله های او را نشان می دهد ، ممکن است ما در حال نقطه عطف جدیدی باشیم که یک بار اختلاف ایجاد کرده است.

اطلاعیه تاریخ انتشار را در زیر بررسی کنید و در صورت لزوم ، از لیست پیگیری که قرار است ارائه شود ، مطلع شوید. افتخار تولید از خود راس ، 9 شگفتی ، و کیمیاگر ، به دنبال CHOMP تا کنون دوستانه ترین انتشار رپر باشد. آیا شما از دیدن آنچه او در حال پختن است هیجان زده اید؟