در طول ماه ژوئن ، بسیاری در سراسر ایالات متحده گرد هم آمدند تا به نژادپرستی و بی رحمی پلیس اعتراض کنند. این اعتراضات پس از کشته شدن جورج فلوید صورت گرفت که کاملاً در معرض دید دوربین قرار گرفت. مرگ او همچنین به مرگ بسیاری دیگر از جمله نور ، برونا تیلور که هنگام خواب در خانه خود توسط پلیس کشته شد ، چراغی روشن کرد. در ماه های پس از این اعتراضات ، بسیاری همچنان خواستار عدالت و در عین حال طرفدار خلع سلاح نیروهای پلیس هستند.

ورزشکاران زیادی حمایت از این دلایل را نشان داده اند و اکنون نیز راسل ویلسون ، بازیکن خط حمله سیاتل سیهاوکس نیز همین امر را نشان داده است. امروز ، برنده Super Bowl جدیدترین جفت لباسهای خود را که اشاره به هر دو فلوید و تیلور را نشان می دهد ، نشان داد. همچنین اشاره هایی به هربرت هایوتوئر و شارلینا لایلز که توسط پلیس سیاتل کشته شده اند ، وجود دارد.

روتختی ها به رنگ سبز و آبی هستند که کاملاً نمایانگر طرح رنگ Seahawks است. از آنجا ، افق سیاتل روی پاشنه عقب قرار می گیرد ، همه در حالی که فلوید ، تیلور ، هایتاور و لایلز در کناره ها قرار می گیرند.

بازیکنان مختلف NBA و NFL با کفش های ورزشی خود از فلوید و تیلور ادای احترام کرده اند و ما مطمئن هستیم که این قضیه تا زمان اجرای عدالت ادامه خواهد داشت.

راسل ویلسون

Jeff Halstead / Icon Sportswire از طریق گتی ایماژ