راسل وستبروک یکی از بهترین بازیکنان NBA طی چند سال گذشته بوده است و همه اینها به آمار دیوانه وار او مربوط می شود. در فصول پشت سر هم ، وستبروک توانست به طور متوسط ​​یک تریپل – دابل را تجربه کند که بسیار شنیده نشده است. وستبروک همچنان نشان می دهد که اگر با انرژی زیادی بازی کنید ، تقریباً همه چیز در زمین ممکن است. متأسفانه ، شکست های متعدد پلی آف روایت های پیرامون او را شکل داده و اخیراً ، او از هیوستون راکتز به جادوگران واشنگتن معامله شده است.

این حرکت کاملاً انتظار می رفت زیرا وستبروک همین چند هفته پیش درخواست تجارت کرده بود. حالا ، وستبروک هنگام ورود به حساب اینستاگرام خود با پیامی برای طرفداران ، در حال خداحافظی از شهر هوستون است.

وستبروك گفت: “من می خواهم از هواداران و شهر هوستون تشكر كنم كه مرا و خانواده ام را در آغوش گرفتند.” “من می خواهم از همه در سازمان راکتز بخاطر اعتقاد به توانایی من برای تأثیرگذاری تشکر کنم و زمانم را در هوستون به یک تجربه عالی تبدیل کردم. من مشتاقانه منتظر فصل بعدی خود با جادوگران واشنگتن هستم و دوباره به زمین می آیم “

اکنون ، وستبروک می تواند در یک تیم ویزاردز بازی کند که از افرادی مانند بردلی بیل برخوردار است. این دو قرار است به یک دونفره بزرگ در کنفرانس شرقی تبدیل شوند و طرفداران NBA خیلی منتظرند ببینند که همه چیز چگونه رقم می خورد.

راسل وستبروک

Jevone Moore / Icon Sportswire از طریق گتی ایماژ