دیو چاپل یک استندآپ کمدین ، ​​بازیگر و … مشهور در جهان است. او یکی از مشهورترین نام های کمدی است و با توجه به علاقه جو روگان به استندآپ ، Chappelle در طول تاریخ یکی از مهمترین مهمانان پادکست فوق العاده محبوب خود بوده است. به نظر می رسد که در هر قسمت جدید نمایش ، روگان حداقل تعداد اندکی نظر در مورد اینکه چه موقع از چاپل به این برنامه دعوت می شود ، دریافت می کند.

در ماه دسامبر سال 2019 ، روگان خود این نظریه را مطرح كرد كه آیا این بازیگر طنز زمان روز را به او می دهد یا خیر.

گرچه ممکن است مدتی طول کشیده باشد ، اما سرانجام Dave Chappelle در Joe Rogan Experience حضور دارد و برای این 3 ساعته به Donnell Rawlings می پیوندد.


مایکل لوچیسانو / گتی ایماژ

دو ساعت اول نمایش با سخنرانی جو روگان و دونل راولینگز در مورد انگشت شست این کمدین پر می شود ، که ادعا می کند اخیراً به ضرب گلوله کشته شده است. پس از یک مکالمه طولانی فقط با این دو ، دیو چاپل سرانجام در ساعت 2:20 به آنها پیوست. : علامت 00 ، ایجاد یک موقعیت بسیار مهم برای هر سه.

بعد از سالها انتظار ، آیا ظاهر او ارزش انتظار را داشت؟ قسمت زیر را تماشا کنید و برخی از جواهرات Chappelle و Rawlings را بگیرید.

https://www.youtube.com/watch؟v=C7t_LxpzYTg

به تازگی، نمایش چاپل توسط Netflix انتخاب شد ، که یکی از بزرگترین خریدهای شبکه جریان است. مردم برای انجام دوباره مسابقه ها بسیار خسته کننده شده اند ، آخر هفته ها از قسمت های مورد علاقه خود بازدید می کنند و نبوغ چپل را کاملا دوست دارند.