دقیقاً مانند چگونگی نظریه پردازی عمومی درمورد مسابقات رویایی در رینگ بوکس ، تیمبالند و سوئیچ بیتز فرصتی را به جهانیان ارائه داده اند تا هنرمندان و رپرهای مورد علاقه خود را در Verzuz مقابل یکدیگر قرار دهند. شروع فصل دوم پدیده پخش زنده با Gucci Mane Vs. جیزی ، تیمبو و سوئیچ بعد از اینکه در ابتدا معتقد بودند که امکان گردهم آوردن این دو مرد وجود ندارد ، چهره های آینده را در دست جهان قرار می دهند.

طرفداران این مجموعه از خود می پرسیدند که کدام نبردها دنبال خواهد شد ، برخی از افراد در مورد مخالفان احتمالی دریک شوخی می کنند و به نظر می رسد ما می توانیم به درگیری اصلی بین دو بزرگترین افسانه موسیقی تا کنون نزدیک تر شویم: دکتر دره و دیدی.


لستر کوهن / WireImage / گتی ایماژ

در طی بخش اخیر TMZ Live ، Timbaland و Swizz Beatz در مورد نمایش فوق العاده موفق خود با Instagram Live و Apple Music صحبت کردند ، و احتمال جنگ بین Diddy و Dr. Dre را لمس کردند ، که در واقع در دست ساخت است. یا حداقل ، به نظر می رسد سوئیچ کاملاً مطمئن است که می تواند یک امر قانونی باشد.

بعد از اینکه هاروی لوین از تیمبو پرسید که آیا دیدی و جی ز احتمال وجود دارد – که به آنها توضیح دادند که “احتمال کمی” وجود دارد – میزبانها درمورد اینکه آیا همان مسابقه ، به جز با دکتر در ، امکان پذیر است ، فکر کردند .

سوئیز ، ظاهراً امیدوارتر از اینكه بتوانند هر دو ضربه سنگین را در نمایش بگیرند ، گفت: “حالا این چیز دیگری است.” “همه این آرزوهای جادویی را دارند که می خواهند [to see on Verzuz] اما جهان این آرزوهای جادویی را به ارمغان آورده است ، بنابراین من حتی نمی توانم بگویم چه اتفاقی نمی افتد باعث بسیاری از Verzuz ها می شود ، دقیقاً مانند مورد آخر که دیدیم ، همه گفتند که این اتفاق نمی افتد. درست؟ بنابراین اکنون ، ما فقط به جهان اجازه می دهیم اتفاقات رخ دهد. “

او این نکته را مطرح کرد که این یکی را در هوا رها کند ، اما قطعاً احساس می شود چیزی در کار است.

سوئیچ در مورد احتمال رویارویی دکتر دره با دیدی در صحنه ورزوز افزود: “من نمی خواهم نه بگویم”. “دیگر هرگز نمی گویم نه”.

[via]