دویت هوارد در این فصل با یک تیم کاملا جدید بازی خواهد کرد زیرا اخیراً قراردادی را امضا کرده تا به مرکز بعدی Philadelphia 76ers تبدیل شود. هوارد فقط از فصلی بیرون آمد که در آن تمام عنوان قهرمانی NBA را کسب کرد در حالی که به شکل گیری روایت حرفه ای خود کمک می کرد. اکنون ، هوارد به عنوان یک دارایی در یک تیم مدعی دیده می شود ، و مطمئنا 76ers خوش شانس هستند که او را در هیئت مدیره دارند ، به ویژه اینکه او می تواند برای بازیکنانی مانند جوئل امبیید و بن سیمونز یک حضور باسابقه باشد.

هاوارد در جریان کنفرانس مطبوعاتی مقدماتی خود با تیم ، توضیح داد که چقدر از بازی در کنار سیمونز هیجان زده است و حتی او را با یکی از بزرگترین بازیکنان تمام دوران مقایسه کرد.

دویت هوارد

Douglas P. DeFelice / گتی ایماژ

هوارد هنگام مقایسه بن سیمونز با لبرون جیمز گفت: “این یک مقایسه بسیار واقعی است و من این را برای چند سال است که می بینم.” “بن سیمونز یک لبران جوان است که در حال توسعه یک بازی کلی است. من شیوه بازی او را دوست دارم ، دوست دارم که او چقدر غیرخودخواه است و چقدر می تواند نسبت به تیم های دیگر پست باشد و این مهم است. وقتی نگهبان خود را پایین می آورید ، روی مردم مک می کنید ، خم می شوید ، ریباندهای بزرگی می گیرید ، با سطل زباله صحبت می کنید ، همه آن کارها را انجام می دهید ، این باعث می شود شما بهتر شوید. “

هوارد همچنین ادامه داد که او معتقد است این تیم سیکسرز برای کسب یک عنوان موقعیت دارد و او نمی تواند صبر کند تا در آن عضو شود. نیازی به گفتن نیست که هاوارد در مورد تیم جدیدش چیزی جز احساسات مثبت احساس نمی کند.

[Via]