رئیس جمهور دونالد ترامپ فقط یک ماه قبل از انتخابات 3 نوامبر به ویروس کرونا ویروس مبتلا شد و در حالی که در نهایت ویروس را شکست داد ، نتوانست جو بایدن را شکست دهد. اکنون ، ترامپ در حال آماده سازی برای امر اجتناب ناپذیر است زیرا به طور مداوم جنگ های قانونی خود را که مربوط به ادعای تقلب در رای دهندگان و انتخاب تقلب از دموکرات ها است ، از دست داده است. تقریباً هر ایالت کلیدی بازشماری های خود را انجام داده است و آنها هیچ کاری انجام نداده اند جز تأیید قدرت بایدن در میان رای دهندگان.

رهبری این پرونده های قضایی انتخاباتی چیزی جز رودی جولیانی نیست که در تمام مدت ریاست جمهوری خود وکیل ترامپ بوده است. جولیانی گاهی احمقانه احمقانه عمل کرده و اکنون ، ترامپ فاش کرده است که این وکیل با COVID-19 تشخیص داده شده است ، این بدان معناست که او می تواند در یک دوره حساس در جنگهای قانونی مبارزات ترامپ از فعالیت خارج شود.

RudyGiuliani، تا کنون بزرگترین شهردار تاریخ NYC ، و که به طور خستگی ناپذیر مشغول افشای فاسدترین انتخابات (تا کنون!) تاریخ ایالات متحده آمریکا بوده است ، از نظر ویروس چین مثبت بوده است. زودتر خوب شو رودی ، ما ادامه خواهیم داد !!! “ترامپ نوشت.

در طی چند ماه گذشته افراد زیادی در تیم ترامپ آزمایش ویروس مثبت را تجربه کرده اند ، از جمله کلیان کانوی و کیلی مک اننی. تیم ترامپ از ابتدای ابتلا به همه گیری ویروس را نادیده گرفته است ، بنابراین این موارد اخیر نباید تعجب آور باشد.

در همین حال ، وی در طی چند روز نخست کار بایدن ، قصد دارد یک حکم ماسک در سراسر کشور ایجاد کند ، که مطمئنا به جلوگیری از شیوع ویروسی کمک می کند که هر روز بیش از 200000 آمریکایی را آلوده می کند.

دونالد ترامپ

Asahi Shimbun از طریق گتی ایماژ