صبح دیروز به دنبال یک توهم توییتر غیرمنتظره برای سنین مختلف ، دنزل کاری تصمیم گرفت که توپ را با برداشتن دقیقاً همان جایی که متوقف کرده است ، حفظ کند. دنزل که به وضوح احساس عدم استقبال از بازی رپ می کرد ، ابراز داشت که وی در بین نوآوران سازگار بازی بوده است و تا آنجا پیش رفت که خود را در بالای نردبان قرار دهد. اکنون ، او بازگشته است تا جزئیات موقعیت خود را شرح دهد ، و همچنین برخی از طرفداران مهم و طرفداران خود را فریاد می زند – لیست نامی شامل Big KRIT ، SpaceGhostPurpp ، Odd Future و Billie Eilish.

دنزل کاری

Rich Fury / گتی ایماژ

زلترون ، که با بیلی الیش همکاری داشت TA13OO “آژیرها” را برجسته کنید و در طول سال 2019 با او گشت و گذار داشته باشید وقتی همه ما تور می خوابیم. “با احترام به بیلی.” علاوه بر بیلی ، دنزل وقت گذاشت و Big KRIT را نیز جدا کرد و از بازی التماس کرد تا به نام خواننده موسیقی احترام بگذارد.

آخرین و نه کمترین ، دنزل مطمئن شد که به برخی از طرفداران اولیه خود ، یعنی Odd Future و SpaceGhostPurpp ، که با آنها رابطه پیچیده ای را در حافظه اخیر پرستار کرده است ، علاقه خاصی نشان دهد. با این وجود ، دنزل اثری را که پورپ در پیشرفت هنری وی داشت ، درک می کند و اطمینان حاصل می کند که این موضوع را کاملاً شفاف می داند. وی افزود: “از آینده عجیب و غریب متشکرم ، از Spaceghostpurrp متشکرم.” “متشکرم و از باند حمایتم می کنم.”

برخی از جدیدترین توییت های Zel را در زیر ببینید ، و مطمئناً به نوآوران Floridian عشق نشان دهید – به هر حال ، این ایده که ممکن است خارها را قطع کند ، ضربه ای خردکننده برای این نسل جدید رپرها خواهد بود.