این کاملاً مستند است که وقتی صحبت از بحث زباله در NBA می شود ، Draymond Green یکی از موثرترین موارد در این زمینه است. البته ، این مدتی است که درست است و بسیاری از بازیکنان دیگر اشاره کرده اند که بازی در برابر Green گاهی اوقات سخت است زیرا او همیشه چیزی برای گفتن در گوش شماست. NBA چندین بازیکن با این نگرش تولید کرده است ، به خصوص مایکل جوردن که به طور مداوم برخی از سخنان وحشیانه را برای مخالفان منفور خود ارائه می داد.

طبق گفته های Clutch Points ، گرین اخیراً در مورد تجربیات خود مصاحبه کرده و خاطرنشان کرده است که یکی از بازیکنان محبوب او برای رفت و برگشت با او در واقع شخص دیگری نیست راسل وستبروک. همانطور که اشاره کرد ، وستبروک همیشه تمام تلاش خود را به شما می کند و این باعث سرگرمی بیشتر این رقابت می شود.

راسل وستبروک

مایکل ریوز / گتی ایماژ

“من شروع به فریاد زدن بر روی او می کنم ، مانند:” ما نیازی به ضرب و شتم آنها نداریم. راس قصد دارد آنها را کتک بزند. “گرین وقتی خاطرنشان کرد که وستبروک به دلیل گرفتن عکس های زیادی شناخته شده است ، گفت. “مثل ،” اوه ، اوه ، آنجا می رود. او در شرف شلیک آنها از بازی است. ” گرین اضافه کرد: “سپس او به من برگردد ،” شما نمی توانید شلیک کنید. شما نمی توانید بازی کنید “.” فقط … این یکی از بچه هایی است که من بیشتر از همه رفت و آمد می کنم. احترام به او ، اما راس پسری است که می خواهد به صحبت کردن ادامه دهد. “

وستبروک و گرین مطمئناً یکی از مجذوب ترین بازیکنان این لیگ هستند ، بنابراین جای تعجب نیست که اگر Draymond چنین اعترافاتی را انجام دهد. در هر صورت ، امیدوارم که در این فصل بارها و بارها آنها را ببینیم که به عقب و جلو بروند.

[Via]