در ماه های اخیر ، تعداد فزاینده ای از رپرها را دیده ایم که به اتهامات جدی فدرال کشته ، مجروح شده اند در تیراندازی یا دستگیر شده اند. قبل از تسلیم شدن به مقامات ، کازانوا به این نسل از رپرها هشدار داد که آنها هدف هستند و با احتیاط حرکت کنند. Fat Joe و Maino به نظر می رسند ، وقتی آنها اظهار داشتند که “خوانندگان رپ در معرض خطر هستند” به گفتگو در مورد وضعیت هنرمندان فعلی بازی پرداختند.

این جفت افسانه های رپ کمی بیشتر از یک ساعت صحبت کردند و در آنجا مباحث بی شماری را مورد بحث قرار دادند ، از جمله اینکه چگونه وقتی یک رپ می خواهد از خیابان بودن به اتاق هیئت مدیره تغییر کند ، تغییر ضروری است. آنها Jay-Z را به دلیل داشتن امپراطوری و آوردن دوستان و شرکای خود که برای ارتقا سطح پروژه ها بودند ، به عنوان طرح اصلی ، بدون هیچ جناحی ، مورد ستایش قرار دادند.

ماینو گفت: “بعد از مدتی ، شما می بینید که همه چیزهای مشترک با برخی از n * ggas های شروع شده را ندارید.” “از آنجا که شما در تلاش برای انجام مشاغل مختلف هستید ، در تلاش برای پیمایش و ارتقا سطح خود به مکان دیگری هستید ، بنابراین من دیدم که باید محوری شود زیرا اگر همه ما فقط n * ggas کثیف هستیم ، این چگونه کمک می کند؟ اگر همه ما فقط gon ‘be hood street n * ggas، hustlas برای همیشه ، پس چگونه این کمک می کند؟ “

فت جو افزود: “بعضی از بچه ها ، من می توانم در خانه ام دعوت کنم و می توانم یک میلیون دلار پول نقد داشته باشم و آنها یک دلار هم نمی گیرند. اما من به آنها اعتماد نخواهم کرد که با شما در گوشه گوشه راه بروم ، آنها ممکن است برخی از sh * t انجام دهند. ” Maino به طور مشترک امضا کرد و در جای دیگر اضافه کرد که طرز فکر یک هوستلر است که باعث موفقیت مردم در شرکت های آمریکایی می شود. هر دو نفر رپرها را ترغیب کردند که از مکانی که قبلاً در صنعت به دنبال مشاغل موفق بودند ، دور شوند زیرا اگر به تعقیب خیابانها ادامه دهند ، سرانجام آنچه را که می خواستند با افرادی که احتمالاً مدتها قبل با آنها قطع کرده بودند ، پیدا می کنند. .

ماینو گفت: “کارهای زیادی وجود دارد که می توانید با آن ذهنیت انجام دهید.” “فروش مواد مخدر فقط یک چیز است. این یک چیز است. و ما این کار را کردیم تا از زمین خارج شویم. حالا چه می کنیم؟”

بحث Fat Joe و Maino را در زیر مشاهده کنید و ببینید آنها در مورد اسنوپ داگ ، کازانووا ، جیم جونز و کینگ فون چه صحبت دیگری داشتند.