چند هفته ویرانگر در دنیای هیپ هاپ بوده است. پس از مدت کوتاهی مرگ پادشاه وون با قتل Mo3 در تگزاس دنبال شد. آخر هفته این هفته ، دوستان و خانواده رپر دور هم جمع شدند تا آخرین خداحافظی خود را هنگام آرام گرفتن اعلام کنند. مراسم خاکسپاری برای وی در مک کینی ، TX ، زادگاه Mo3 برگزار شد. آگهی تبلیغاتی مراسم تشییع جنازه ، شامل عکس Mo3 نشسته روی تخت سلطنتی در مقابل راه پله های روشن ، طی چند روز گذشته راه خود را در سراسر شبکه های اجتماعی آغاز کرد.

طی هفته گذشته اطلاعات جدیدی در مورد مرگ Mo3 به دست آمده است. اخیراً ، پلیس فیلم هایی را از این حادثه فاش کرد که جزئیاتی را در مورد اینکه تیرانداز چه کسی است ، فاش کرد. روزهای قبل ادعا شده بود که وی را قبل از تیراندازی مهلک تحت تعقیب و تعقیب قرار داده اند.

تاکنون هیچگونه دستگیری در این پرونده صورت نگرفته است. پلیس هنوز به دنبال مظنون است و به نظر می رسد تصاویر نظارتی اخیر آنها را به مسیر درست هدایت می کند.

Mo3 واقعاً در آستانه داشتن یک حرفه عالی بود. او از نزدیک با Boosie Badazz وابسته بود که اوایل سال جاری با او در یک پروژه مشترک کار کرد. او همچنین در اوایل امسال با کوین گیتس در “عشق شکسته” همبازی شده بود. او آخرین آلبوم انفرادی خود را منتشر کرد ، OSAMA در سال 2019

ما Mo3 و خانواده اش را در دعاهای خود نگه می داریم.