کتاب جدید باراک اوباما ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده ، یک سرزمین موعود، این انتشارات این هفته اعلام کرد ، بیشترین فروش روز اول را برای اثری منتشر کرده است که توسط Penguin Random House منتشر شده است.

باراک اوباما ، فروش کتاب

جیمی مک کارتی / گتی ایماژ

یک سرزمین موعود در اولین روز عرضه 887،000 واحد در سراسر ایالات متحده و کانادا و در هفته اول 1،710،443 واحد در قفسه ها فروخته است. این خاطرات در تاریخ 17 نوامبر به فروش رسید.

رئیس جمهور سابق در سپتامبر در اینستاگرام نوشت: “هیچ حسی برای اتمام کتاب وجود ندارد و من به این کتاب افتخار می کنم.” “من چند سال گذشته را با تأمل در مورد ریاست جمهوری خود گذرانده ام ، و در یک سرزمین موعود سعی کردم یک حسابداری صادقانه درباره مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری و مدت حضورم در دفتر ارائه دهم: آنچه که من درست کردم و اشتباهاتی که مرتکب شدم ، و نیروهای سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی که تیم من و آن هنگام مجبور به مقابله بودیم – و این که ما به عنوان یک ملت هنوز با آن دست و پنجه نرم می کنیم. “

اوباما هنگام ترویج کتاب جدید ، مطبوعاتی را اجرا کرده است که شامل حضور در باشگاه صبحانه. پس از مصاحبه ، رئیس جمهور پیشین برای توضیح درباره چرایی حمایت رای دهندگان اسپانیایی از دونالد ترامپ در سال 2020 با جنجال روبرو شد.

پیگیری برای یک سرزمین موعود برنامه ریزی شده است ، اما تاریخ انتشار اعلام نشده است.

[Via]