نمی توانید هواداران را به دلیل خوش بینی سرزنش کنید. وقتی شایعات منتشر شده غافلگیرکننده کار می کند ، اضافه کاری می کند و اخیراً همه چشم ها بدون جلب توجه به J. Cole که نشسته است نگاه می کنند سقوط برای کل سال دیروز ، یک پیشگام شورشی نشان داد که کول امروز پروژه پیش بینی شده خود را رها خواهد کرد ، رسانه های اجتماعی را به صدا درآورد ، تا جایی که انکار جنبش شایعه غیرممکن بود. حتی JID خود Dreamville نیز به این سرگرمی پرداخت و به طرز مرموزی از شخصیتی ناشناس برای “رها کردن آلبوم دا” التماس کرد.

متأسفانه ، در نیمه شب ، نشانه ای از آلبوم جدید J. Cole یافت نشد. گرچه بسیاری از ما در قلب خود می دانستیم که احتمالاً یک شاه ماهی قرمز است ، اما افزایش پیوسته همچنان سرگرم کننده بود. چیزی که نبود ، افتخار زخمی کسانی بود که فریب خورده بودند – تعدادی که شامل بسیاری از طرفداران مشتاق کول مشتاق به گرفتن KOD پیگیری. و هنگامی که نتوانست همانطور که انتظار می رود آشکار شود ، واکنشهای پنهانی که در پی آن رخ داد مسلما سرگرم کننده بودند.

جوزف اوکپاکو / WireImage / گتی ایماژ

ناامیدکننده هرچند که ممکن است این تعقیب و گریزهای وحشی خالی از سکنه باشد ، اما با این وجود زمان غیر قابل انکاری مهیج باقی مانده است – این اغلب در دوره ای که آلبوم ها اعلام می شود دیده نمی شود و در طی چند روز به پایان می رسد. و حتی اگر جی کول سقوط کردن حداقل در حال حاضر در خرک نشسته است ، لازم به ذکر است که 9 دسامبر یک نقطه عطف مهم برای غزل سرای محبوب است. مبادا فراموش کنیم ، این تاریخ سالگرد هر دو است 2014 جنگل هیلز درایو و 4 فقط Eyez شما ، که به ترتیب شش و چهار ساله شد. شاید کسانی که هنوز زخمهای خود را می لیسند باید برای دلجویی بیشتر به یکی از کارهای موجود وی مراجعه کنند.

آیا شما فکر میکنید سقوط امروز قرار بود رها شود؟ هنوز زمان باقی مانده است – انتظار شما از آلبوم آینده کول چیست؟