او به خاطر شوخی های ظالمانه اش فقط برای اینکه او را در کانون توجهات قرار دهد ، شهرت دارد ، بنابراین استفاده از ویروس کرونا توسط جیک پل جای تعجب ندارد. بسیاری از ستارگان شبکه های اجتماعی امسال که میزبان مهمانی های عمارت در سراسر ایالات متحده بوده اند ، خود را با مشکل قانون مواجه کرده اند. صدها ، حتی هزاران میهمان در اجتماعات مخفی ، غیرقانونی همه گیر آنها شرکت کرده اند که اغلب به بازداشت ، جریمه یا دادخواست ختم می شود. همزمان با افزایش موارد COVID-19 در سراسر آمریکا و فراتر از آن ، ما در حال ورود به یک مرحله دیگر هستیم. این چیزی نیست که مانع از زندگی جیک پل در بهترین زندگی پراکندگی فوق العاده اش شود زیرا طبق گزارشات وی معتقد است این ویروس یک حقه است.

جیک پل ، COVID-19 ، ویروس کرونا ، اخبار جعلی ، حقه ، ماسک ها ، Daily Beast
فیلیپ فارائونه / استرینگر / گتی ایماژ

در یک مصاحبه عجیب با ضرب و شتم روزانه، جیک پل در مورد اینکه چگونه “دوستان پزشکی” او به او گفته اند ماسک بی اثر است ، صحبت کرد. وی افزود: افرادی مانند خود شما ، یا افرادی كه تمام روز به توییتر می روند و مقاله می خوانند ، می دانید كه 98 درصد اخبار جعلی است ، بنابراین چگونه می توان فهمید كه واقعاً واقعی چیست و واقعاً قرار است چه كارهایی انجام دهیم؟ از پائول پرسید.

وی ادامه داد: “من در توییتر افرادی را می بینم که شکایت می کنند و همه ناراحت هستند و می گویند این شخص این حرف را می داند ، اما در واقع هیچ کس نمی داند چه چیزی را باور کند. متخصصان پزشکی همچنین گفته اند که ماسک ها هیچ کاری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نمی کنند.” . مصاحبه کننده به او گفت که این درست نیست ، و این زمانی بود که به نظر می رسید پاول بدون هیچ مشکلی در کار است.

پل پاسخ داد: “بله آنها دارند. بله آنها دارند. شما مغرور هستید. شما بسیار مغرور هستید که می گویید آنها این حرف را نزده اند.” “من به دهها و ده نفر از دوستان پزشکی خود – پزشكان ، افراد دارای مدرک دكتري – اشاره می كنم كه می گویند ماسك كاملاً کاری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام نمی دهد … من اینجا نیستم که در این باره با شما بحث کنم ، من من فقط به شما می گویم آنچه به من گفته شده است. “

وی سپس به نویسنده گفت كه آنها باید ذهن خود را باز كنند “به عنوان كسی كه رسانه را كنترل می كند و بر بسیاری از آنچه مردم می خوانند و می گویند و نفس می كشند و انجام می دهند تأثیر می گذارد.” جیک پاول همچنین افراد مشهور را به دلیل علامت دادن فضیلت در مورد ویروس در حالی که مخفیانه در مهمانی های بدون ماسک شرکت می کرد ، محکوم کرد.

[via]