جیم جونز پس از اعلام اینکه برنامه ای برای پایان دادن به گوشت گاو خود با Max B ندارد ، برمی گردد تا مطمئن شود که صدای او برای اولین بار شنیده شده است. در مصاحبه اخیر با جنی بوم بوم، از جیم سال شد که آیا وی قصد دارد پس از آزاد شدن رپر زندانی از زندان ، با Max B ارتباط برقرار کند؟ فرانسوی مونتانا ، دوست و همکار دیرینه ماکس ، در مورد له كردن گوشت گاو خود با جیم جونز صحبت كرد ، بنابراین فقط فرض بر این بود كه جیم خصومت خود با بیگگاولی را نیز پشت سر خود قرار می دهد. اینطور نبود

جونز گفت: “نه ، حداکثر B!” “به Max B مکیدن d * ck را بگویید. F * ck را اینجا بخوانید.” اوایل امروز، مجله Don Diva یک قطعه مصاحبه تلفنی را که با Max B انجام داده اند به اشتراک گذاشته و در آنجا از او در مورد مصاحبه پرسیده اند ال چاپو رپر ماکس گفت: “این همه عشق است. برای همه فریاد بزنید. من همه را دوست دارم.” “ما از کنار آن گذشتیم. ما اکنون پیرتر شده ایم. دوستان در 40 سالگی اکنون. ما مردان الاغی بزرگ شده ایم. ما دور خود می دویدیم ، همه افراد منفی بودند. اما این زمان جدید ، دوره جدید است.”

وی ادامه داد: “کسی سعی نمی کند به خانه بیاید و تیراندازی کند.” “همانطور که جیم گفت ، هیچ کس فوت نکرد بنابراین هنوز هم چیز خوبی است. اما این همان چیزی است که هست. و وقتی به آنجا می رسیم ، حتی ممکن است برای همه نباشد که ما را از گوشت گاو له می کنند. ما فقط ممکن است به اتاق برویم و فقط ، می دانید ، اختلافات ما را مرد به فرد حل کنید. ما فقط ممکن است یک مکالمه داشته باشیم. هر قضیه ای که باشد ممکن است باشد. “

ماکس بی تکرار کرد که “این همه عشق من است” و او از خصومت قبلی خود با رپر همکارش هارلم حرکت کرد. ماکس گفت: “من در یک مسیر کاملاً جدید قرار دارم.” “من بچه گرفتم. من فقط سعی می کنم به خانه بیایم و غذا بخورم و آنچه را که من انجام می دهم انجام دهم.”

جیم جونز با این پست روبرو شد و در جواب چند کلمه داشت. او با شکلک های خنده ای اظهار نظر کرد: “F * ck تمام حسرت این دلتنگ من است.” به مکس بی گوش دهید و توضیح می دهد که چرا با جیم جونز بیش از گوشت گوساله خود است.