جیم جونز در گذشته با چندین دشمن سابق صلح کرده است اما به نظر می رسد اختلافات او با Max B به این زودی ها له نخواهد شد. ال کاپو رپر، که به تازگی نسخه لوکس آخرین آلبوم خود را رها کرده است ، اخیراً در هنگام مصاحبه با جنی بوم بوم در مورد وضعیت خود با ماکس بیگاولی بحث کرده است. و گرچه ممکن است فکر کنید که آنها این هچ را دفن کرده اند ، اما جونز به صراحت گفت که نمی تواند فراتر از حقیقت باشد.

جیم جونز وقتی از او س askedال شد که آیا پس از خارج شدن از زندان با مکس ب کار خواهد کرد یا خیر ، ماکس بی را فریاد داد. “قبل از اینکه یک خنده دیوانه بیرون بیاورد ، اضافه کرد:” به مکس بی دیک را مکیده. اینجا را برو بیرون “. جنی س theال را کمی جلوتر برد و از جیم پرسید که آیا حتی در مورد یک کلام ممکن گفتگوهایی انجام شده است؟

“نه ، مردم با آن مکالمه با من بازی نمی کنند. آیا کسی نمی تواند چیزی راجع به من به من بگوید. این اولین چیزی است که می گویم. شما شنیدید؟ اگر چنین احساسی دارید ، معامله برای کسی پایان می یابد. نه حداکثر در مکالمه من صحبت کنید. دوره ، “او گفت.

این ممکن است بعضی ها را شوکه کند یا نکند ، خصوصاً از 2 سال پیش به نظر می رسید که آنها صلح کردند. در طول اجرای دیپست در آپولو در هارلم ، جیم جونز تعداد زیادی از همکاری های آنها را بدون بی صدا کردن قطعات مکس بازی کرد. بسیاری تصور می کردند که به این معنی است که اوضاع بین آنها خوب است اما ظاهراً اینطور نیست. بعداً ماکس بی در مورد پشیمانی خود از چگونگی اوضاع بین آنها صحبت کرد.

در جای دیگر مصاحبه ، Tekashi 6ix9ine پرورش یافت اما به جای پرداختن هر ذهنی به شخصیت موهای رنگین کمان ، او به مات ماتریکس عشق ورزید ، که به خاطر بازی در پرونده Nine Tr3y Gangsta Bloods محکوم شد.

“نه ، ما در این مورد چیزی سرگرم نمی كنیم. دوره. من می گویم جیم” مل “جونز معروف به ملی ماتریكس یا ملی موردا. چه چیزی پاپین است ، خون؟ من تو را تا مرگ دوست دارم ، شنیدی؟ تغییر دهید. پشت به پشت ، یک به یک دیگر “، او گفت.

مصاحبه کامل را در زیر ببینید.

https://www.youtube.com/watch؟v=oUAKhNSK5Kc