جیمز هاردن یکی از بهترین بازیکنان NBA است و طی چند سال گذشته ، خود را به عنوان یک بازیکن با کالیبر MVP ثابت کرده است. او به عنوان عضوی از هیوستون راکتس موفقیت قابل قبولی داشته است ، اما اکنون به نظر می رسد که او دیگر نمی خواهد برای این امتیاز بازی کند. با ترک Daryl Morey و Mike D’Antoni که حق رای دادن را فقط با فاصله چند ماه از هم جدا کرده اند ، به ویژه با درخواست راسل وستبروک برای نوشتن معاملات ، روی دیوار نوشته شده است.

اوایل امروز ، ما گزارش دادیم که هاردن به دنبال تجارت به بروکلین نت است که در آن می تواند دوباره با کوین دورانت متحد شود. اکنون ، شمس چارانیا از Athletic گزارش داده است که هاردن نیز می خواهد شاید به فیلادلفیا 76ers برود و در آنجا با موری و دی آنتونی بازگردد.

همانطور که شمس نیز اشاره کرد ، راکت ها عجله ای برای انجام معاملات ندارند و در حال حاضر ، آنها بدشان نمی آید که هاردن و وستبروک را به خوبی در این فصل نگه دارند ، زیرا آنها نمی خواهند آینده حق رای دادن را خراب کنند.

طی روزهای آینده ، مطمئناً اخبار بزرگی از NBA منتشر خواهد شد ، بنابراین آن را در HNHH قفل نگه دارید زیرا همه جدیدترین به روزرسانی ها را برای شما به ارمغان می آوریم.

جیمز هاردن

مایکل ریوز / گتی ایماژ