از زمانی که مشخص شد راسل وستبروک خواهان خروج از هوستون است ، شایعاتی مبنی بر اینکه جیمز هاردن می خواهد آنجا را ترک کند نیز وجود دارد. البته در اوایل این هفته ، وستبروک در ازای جان وال به واشنگتن ویزاردز معامله شد ، که این یک حرکت جانبی برای هر دو تیم بود. صرف نظر از این ، طرفداران Rockets خوش بین بودند که این برای نگه داشتن هاردن در هوستون کافی است ، اگرچه بر اساس اقدامات اخیر وی ، به نظر می رسد هاردن قبلاً بررسی کرده است.

به گفته مارک استین از مجله نیویورک تایمزقرار بود هاردن طبق دستور Rockets پنجشنبه در هوستون باشد. در عوض ، هاردن هنگام تولد رپ ، شب را با لیل بیبی گذراند. از آن زمان به بعد ، هاردن هنوز گزارشی به اردوی آماده سازی راکتس نداده است و امروز ، سرمربی استفان سیلاس فاش کرد که هاردن هیچ کجا پیدا نمی شود. این سرانجام به یک پیام رمزآلود در IG هاردن منجر شد ، جایی که او چیزی جز یک شکلک چهره خشن ارسال نکرد.

سیلاس همچنین خاطرنشان کرد که او هیچ سرنخی در مورد تعهد هاردن به تیم ندارد و برای پاسخ دادن به چنین سوالاتی خود را به هاردن موکول می کند. با توجه به پاسخ سرمربی خودش ، مشخص است که هاردن در این فصل خارج امید زیادی به راکت ها نداده است و با نزدیک شدن به فصل ، ما می توانیم شاهد یک درام آبدار اضافی از هوستون باشیم.

برای به روزرسانی در مورد این وضعیت ، آن را در HNHH قفل نگه دارید ، زیرا مطمئن خواهیم شد که آنها را برای شما به ارمغان می آوریم.

جیمز هاردن

Jevone Moore / Icon Sportswire از طریق گتی ایماژ