این روزها ، این توهم که باید همیشه هوشیار بود در آنچه می گویند یا می کنند ، باعث شده است که بسیاری از هنرمندان در “بلوک لغو” ، با انبوهی از کاربران عصبانی شبکه های اجتماعی روبرو شوند که به سختی می خواهند آنها را از روی زمین بکشند.

اگرچه مدتهاست که بحث درباره اثر فرهنگ لغو ، همانطور که مطرح شده است ، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است ، اما بسیاری تصمیم گرفته اند که به راحتی و به دلیل هرگونه تخلف ، عذرخواهی کنند. دیگران ترجیح داده اند دو برابر شده و یا به راحتی تحت کنترل و کنترل قرار بگیرند ، و مایل نیستند اجازه دهند که جمعیت به اصول خود تغییر دهند. برای جک هارلو که در حال آماده سازی برای رها کردن اولین آلبوم خود است این چیزی است که همه آنها می گویند این جمعه ، تهدیدهای لغو کنونی شروع به تعدی به او کرده است. دلیل آن ، البته ، درج Tory Lanez در “What’s Poppin Remix” ، نامزد احتمالی برای ورود به پروژه آینده خود است.

جک هارلو

پرنس ویلیامز / Wireimage / گتی ایماژ

طی یک مصاحبه اخیر با تدی مورا از Power 106 ، هارلو متوجه شد که آیا فکر می کند لانز را از “What’s Poppin Remix” از ذهنش خارج کرده یا نه ، فکر می کند. وی در جواب تأیید کرد که این آهنگ دست نخورده باقی ماند و در پاسخ گفت: “فکر نمی کنم من خدا باشم.” “من جایی برای قضاوت درباره کسی ندارم. وقتی این اتفاق افتاد من آنجا نبودم ، من چیزی نمی دانم. من کی هستم که قضاوت کنم؟ برای من این موسیقی است ، و یکپارچگی خاصی را باید حفظ کنید به عنوان یک هنرمند. هر داستان سه جنبه دارد. فکر نمی کنم جای من برای شروع قضاوت باشد. “

بعداً ، رفتار هارلو دلسرد شدن از احتمال لغو فرهنگ را نشان می دهد ، که نشان می دهد “مردم باید بتوانند از اشتباهات خود بهبود یابند”. این احتمال وجود دارد که وی موشکافی مورد نظر هنرمندان زیر نظر را پیش بینی نکرده باشد ، به این دلیل که رسانه ها از هم زدن قابلمه لذت می برند. در حقیقت ، بسیاری از آنها به سادگی به موسیقی در دسترس توجه می کنند و این برای هارلو موردی بوده است تا کنون خیلی خوب. مخصوصاً در پی تک آهنگ جدیدش با Big Sean ، “Way Out” که قرار است ادامه یابد این چیزی است که همه آنها می گویند این جمعه.

کلیپ مورد نظر را در حدود علامت نه دقیقه نگاهی بیندازید.

https://www.youtube.com/watch؟v=uNFv6wHyriI