به نظر می رسد کیم کارداشیان فرصتی دیگر برای طرح دعوی وکیل خود دارد.

جو اگزوتیک پس از نمایش نت فلیکس به شهرت رسید ببر ببر در ماه مارس به توده های مردم رسید. وی در حال حاضر یک سال به 22 سال حبس خود برای اتهام قتل اجاره ای محکوم شده است.

او نامه ای به کیم کارداشیان نوشت ، که با صحنه حقوقی بیگانه نیست زیرا او به آلیس ماری جانسون کمک کرد تا به دلیل اتهامات مربوط به مواد مخدر ، از حکم حبس ابد خود رحمت کسب کند. جو اگزوتیک ، که نام اصلی او جوزف مالدونادو-پاساژ است ، امیدوار است با قدرت کیم بخشش ریاست جمهوری را دریافت کند.

وی به كیم ك نوشت: “من می دانم كه شما هرگز مرا ملاقات نكرده اید و هرگز نخواهم خواست ، هرچند كه معتقدم ارزشهای سیستم عدالت ما را برای شما عزیز می دانید.” لطفا فقط با 10 دقیقه فاصله زندگی و تماس تلفنی با رئیس جمهور ترامپ برای بررسی بخشش 257 صفحه ای من. این همه شواهد من بی گناه هستم و از او می خواهم که بخشش من را امضا کند تا بتوانم به خانه برگردم [my husband] دیلون [Passage] و پدرم “

کیم علاقه خود را به نمایش در توییتر ابراز کرده و گفته است که “این یک دیوانه است”.

او حتی برای هالووین در کنار بهترین دوست خود ، جاناتان “فود گود” چبان ، در نقش کارول باسکین ، شخصیت اصلی این مجموعه لباس پوشید.

کیم کارداشیان در مورد داشتن شغل حقوقی جدی بوده است و پدر پدرش ، رابرت کارداشیان را نیز در قدم گذاشته است. او در دادگاه سال 1995 در تبرئه OJ Simpson نقش مهمی داشت. کیم مستند خود را منتشر کرد کیم کارداشیان وست: پروژه عدالت در شبکه کابلی اکسیژن ، که نشان داد وی در کنار کارشناسان حقوقی در چهار پرونده افرادی که به عقیده آنها غیرمنصفانه محکوم شده اند کار می کند. او اولین سال خود را برای یک دوره چهار ساله کارآموزی در کالیفرنیا به پایان رسانده است با امید به شرکت در آزمون وکالت در سال 2022.

مشخص نیست که آیا کیم واقعاً به ستاره زندانی نتفلیکس کمک خواهد کرد یا خیر ، اما او می تواند خیلی زود از نظر حقوقی وکالت جو را به عهده بگیرد.

[via]