ناتی رابینسون شنبه گذشته در مسابقه ای که بلافاصله سوژه تعداد زیادی الگوی رفتاری شد توسط افرادی مانند جیک پل نابود شد. همه می دانستند که پائول جنگنده بهتری است که وارد آن می شود اما کسی تصور نمی کند که چنین ناک اوت باورنکردنی را ارائه دهد. بسیاری متذکر شده اند که رابینسون به راحتی آمادگی حضور در رینگ را نداشته و اگر می خواهد در بوکس کار کند ، باید خود را یک مربی معتبر بداند.

پیشنهادات بی شماری روی میز بوده است ، گرچه رابینسون اکنون بار دیگر پیشنهاد شده است ، این بار از طرف افرادی مانند جورج فورمن. این سنگین وزن افسانه ای اخیراً در حال صحبت با TMZ بود که فاش کرد که در رابینسون پتانسیل می بیند و دوست دارد او را آموزش دهد.

“[Jake Paul] استعداد بیش از حد برای نیت رابینسون داشت. فورمن گفت: “من می خواهم نیت را برای چند هفته اینجا پایین بیاورم و به او آموزش بدهم و یک بازی برگشت را بدست آورم.” کاری کنید که من می گویم او را انجام دهد. ممکن است او دیگر نخواهد بوکس کند ، اما من نمی خواهم او بدون انجام نمایش بهتر از آنچه که اجرا کرده بود برود. شما نمی خواهید اینطور ادامه دهید “.

پیشنهاد فورمن مطمئناً پیشنهادی است که باید مورد توجه قرار گیرد ، مخصوصاً اگر بازی برگشت و پاول و رابینسون برگزار شود. با این حال ، به نظر می رسد که به نظر می رسد پل بیشتر روی نبردهای بزرگتر با مبارزان مستقر ، مانند کانر مک گرگور تمرکز کرده است.

https://www.youtube.com/watch؟v=tQ9-ldLCg0c

[Via]