فکر می کنم همه ما می توانیم توافق کنیم که یک سال طولانی ، سخت و از نظر احساسی زخم خورده است – قطعاً یکی برای کتاب های تاریخ. در بعضی مواقع احساس شده است که پایان ناپذیری دارد. اما دسامبر اینجاست و این بدان معناست که ما سرانجام به پایان این کابوس رسیده ایم. به نظر نمی رسد که ممنوعیت 2021 از سال 2020 فاجعه بارتر باشد (ضربه به چوب بزنید) ، بسیاری از ما نفس راحتی می کشیم. با نگاهی به گذشته ، به سختی راهی برای جمع بندی این آتش سوزی مخزن یک ساله وجود دارد – که خیلی زیاد فروکش کرد. اما گوگل بیشترین جستجوهای انجام شده در 365 روز گذشته را انجام داده است و این تقریباً کلاهبرداری را انجام می دهد.

همانطور که احتمالاً می توانید تصور کنید ، “ویروس کرونا” بهترین کلمه جستجو شده در سال بود. آن یکی بدیهی به نظر می رسد. به گفته گوگل ، “نتایج انتخابات” و “بزرگنمایی” نیز راه را برای “جستجوهایی که از نظر ترافیک در یک دوره پایدار افزایش یافته است” هموار کرد. در ردیف بعدی ، ما مرگ قابل توجهی داشتیم ، از جمله “کوبه برایانت” ، “نایا ریورا” ، “چادویک بوزمن” و “جورج فلوید” ، همه در سال 2020 به طرز دلخراشی درگذشتند.


آلن برزوفسکی از طریق گتی ایماژ

تاکنون ، همانطور که مطمئن هستم می توانید بگویید ، همه جستجوهای برتر بسیار ناامید کننده بوده است. ولی صبر کن، بدتر میشود. بیشترین جستجو در اخبار مربوط به “بررسی محرک ها” ، “بیکاری” ، “آتش سوزی در استرالیا” ، “طوفان لورا” و “هورنت های قتل” است. در جنبه سیاسی همه چیز ، گوگل “کانیه وست” ، “کیم جونگ اون” ، “جو بایدن” و “کامالا هریس” را به عنوان مهمترین جستجوها مشخص کرد.

محبوب ترین جستجوها در سرگرمی ، خونسردترین سال بود. افراد مشهوری مانند ، خواکین فینیکس ، جادا پینکت اسمیت ، تراویس اسکات و تام هنکس در رده های اول لیست قرار گرفتند ، با Cardi B و “WAP” مگان تی استالیون با فاصله زیادی عقب بودند. “ببر ببر ” یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی بود – جای تعجب نیست.

آخر اینکه مطمئناً مهم نیست ، “چگونه موهای مردان را در خانه کوتاه کنیم” یکی از بهترین موارد جستجو شده در سال بود و به ما یادآوری کرد که در اوج این همه گیری ، همه ما از خانه موهای خود را می بریم. آن دوران تاریک بود.