COVID-19 طی هشت ماه گذشته زندگی ما را به هلاکت رسانده است زیرا مجبور شده است مشاغل را متوقف کند و در عین حال شهروندان را به عنوان راهی برای جلوگیری از عفونت قرنطینه کند. میلیون ها نفر در سراسر جهان به ویروس آلوده شده اند و بیش از یک میلیون نفر جان خود را از دست داده اند. افراد مشهور نیز به این ویروس مبتلا شده اند ، از جمله Jeremih که در نتیجه مدت زمان زیادی را در ICU گذراند.

چند هفته پیش ، هنرمندان زیادی مانند Chance The Rapper و 50 Cent درخواست جرمیه را خواستند زیرا مشخص شد وضعیت او وخیم است. خوشبختانه ، جرمیه توانست بهبود یابد زیرا چانس این هفته فاش کرد که جرمیه از بیمارستان خارج می شود. اکنون ، این هنرمند در خانه است و قرار است بهبودی کامل پیدا کند.

جرمیه به TMZ گفت: “اول و مهمترین ، من می خواهم از خدا و تیم باورنکردنی پزشکان و پرستاران در بیمارستان یادبود نورث وسترن برای نجات جان من سپاسگزارم. من برای همیشه سپاسگزار خواهم بود.” “من همچنین می خواهم از خانواده و دوستانم برای همه دعاها و آرزوهای خوبشان تشکر کنم. من غرق در سپاسگزارم. یک تشکر ویژه از Chance The Rapper ، 50 Cent و Diddy برای عشق و حمایت آنها.”

این خبر خوبی برای همه طرف های درگیر است و برای جرمیه بهترین آرزوها را داریم تا به جلو حرکت کنیم. ما همچنین امیدواریم که همه در این شرایط سخت در امان بمانند.

ارمیه

NurPhoto / NurPhoto از طریق گتی ایماژ

[Via]