این فصل برای نیویورک جتس و طرفداران آنها وحشتناک بوده است. دیروز ، آنها با رکورد وحشتناک 0-11 وارد بازی خود در برابر Oakland Raiders شدند و بدنبال بدست آوردن اولین برد خود بودند. در حالی که تنها چند ثانیه به بازی مانده بود ، به نظر می رسید که سرانجام این پیروزی اتفاق می افتد زیرا تیم 28-24 صعود داشت. با این حال ، در حالی که تنها 10 ثانیه مانده بود ، مهاجمان یک پاس تاچ داون برنده بازی را انداختند ، و هنری راگز TD را ربود.

هواداران جت با تماس دفاعی بسیار شگفت زده شدند ، زیرا هماهنگ کننده Gregg Williams تصمیم گرفت تا در یک تشکیلات Hail Mary حمله سریع کند ، که به Ruggs نگاه گسترده ای در پوشش مرد به انسان می دهد. این یک نمایش فاحش بی کفایتی بود و امروز صبح ، ویلیامز رسماً بخاطر بازی اخراج شد.

برخی از هواداران احساس می کردند ویلیامز به عمد بازی را به زمین می اندازد تا تیم با اولین انتخاب کلی در نتیجه نهایی همراه شود. اثبات این اهداف تقریباً غیرممکن است اگرچه با در نظر گرفتن چگونگی آشکار بودن تماس ، شاید حدس و گمان دور از دسترس نباشد. هواداران در واقع امیدوار بودند که آدام گیس ، سرمربی تیم خود را اخراج کند اما در حال حاضر ، به نظر می رسد کار او ایمن است.

برای کسانی که شب گذشته نتوانستند این نمایش را ببینند ، می توانید آن را در کلیپ زیر ببینید. با این حال ، اگر طرفدار جت هستید ، شاید بهتر باشد از این یکی دور شوید.