تیلور سویفت ممکن است یکی از بزرگترین ستارگان پاپ در جهان باشد اما در موقعیتی قرار گرفت که هنرمندان زیادی در آن قرار دارند. استادان این خواننده توسط اسکوتر براون بدست آمدند ، که اوایل امروز اعلام شد کاتالوگ خود را به یک شرکت سهامی خاص به نام Shamrock با بیش از 300 میلیون دلار.


مایکل ترن / گتی ایماژ

تی سوئیفت بیانیه ای را به دنبال اخبار معامله منتشر کرد و ادعا کرد که تلاش های وی برای ورود به مذاکره با اسکوتر براون در یک سال گذشته کاملا بی نتیجه بوده است. او ادعا كرد كه قبل از آنكه اجازه داده شود كه به سوابق مالي BMLG نگاه كند ، براون سعي كرده بود كه وي را امضا كند.

وی نوشت: “من مجبور شدم سندی را امضا كنم كه برای همیشه ساكتم كند قبل از آنكه حتی فرصتی برای پیشنهاد كار خود داشته باشم.” مگر اینكه بخواهیم یك متهم به حمله را ساكت كنیم با پرداخت آنها. “

وی توضیح داد که قبلاً نامه ای از هلدینگ شمروک دریافت کرده بود که وی را از خرید خود از براون مطلع می کرد. “این دومین بار بود که موسیقی من بدون اطلاع من فروخته می شد. نامه به من گفت که آنها می خواهند قبل از فروش تماس بگیرند تا به من اطلاع دهند ، اما اسکوتر براون خواسته بود که هیچ ارتباطی با من یا تیم من نداشته باشند ، یا معامله خاتمه خواهد یافت “، وی افزود.

سوئیفت علی رغم پیاده روی موسیقی قدیمی خود ، گفت که براون به کار خود ادامه خواهد داد. وی ادامه داد: “من به احتمال مشارکت با شمروک امیدوار و باز بودم ، اما مشارکت اسکوتر برای من شروع کننده نیست.”

خبر خوب این است که او در حال ضبط مجدد کاتالوگ خود است و در آینده نزدیک شگفتی های زیادی دارد. به نظر می رسد که کانیه هرگز سعی نکرده است که به خاطر استادان تیلور سوئیفت بجنگد.

پست تیلور سویفت را در زیر بررسی کنید که شامل یک نسخه از پاسخ وی به شرکت سهامداری خصوصی است که استادان خود را خریداری کرده است. در زیر آن را بررسی کنید.