همانطور که هنرمندان و وبلاگ ها شروع به اشتراک گذاری آمارهای بسته بندی شده Spotify در سال 2020 کردند ، تیانا تیلور بمبی را روی طرفدارانش انداخت. چند هافنتی جمله ای را به اشتراک گذاشت که حاکی از کناره گیری وی از موسیقی است. وی نوشت: “من با آرامش خاطر این فصل از داستانم را بازنشسته می كنم كه می توانم با خیالی آسوده آنجا را ترک كنم ، زیرا تمام زحمت و اشتیاق كه کشیده شده در جایی از دنیا واقعاً دوست داشته شده و مورد حمایت قرار گرفته است!”

بسیاری از افراد ، از جمله Cardi B و The Game ، حمایت خود را از او ابراز داشتند اما ظاهراً “بازنشستگی” او لزوماً یک خروج واقعی از بازی نیست بلکه یک نوع تحریم است. در جریان پخش زنده اینستاگرام ، تیلور به جزئیات شکایت خود از صنعت موسیقی ، یعنی برچسب خود ، Def Jam ، پرداخت.

وی گفت: “من از دف جم خواستم كه تقریباً در 10 مورد مختلف مرا رها كند. مستقیم به صورت. در ساختمان بالا است.” “در این مرحله ، من نمی توانم اجازه دهم كه این من را بكشد. به هوادارانم اعطا می كنم ، من فكر می كنم كه این را می دانید – و من می توانم ببینم كه چگونه پیام من پیدا می شود اما در همان زمان ، کمی خودخواهانه بگویم ، “در مورد طرفداران خود چطور؟ این کار را برای طرفداران خود انجام دهید.” عزیزم ، من باید این کار را برای سلامت روان خودم انجام دهم. من باید برای سلامتی عاطفی ام این کار را انجام دهم. من باید این کار را برای بچه هایم انجام دهم تا بتوانم برای بچه هایم زنده بمانم. “


جیمی مک کارتی / گتی ایماژ

وی افزود که مدتهاست این کار را انجام می دهد و احساس می کند هرگز از لیبل خود حمایت شایسته خود را دریافت نکرده است. حتی در پی رفت و برگشت با میکی بلانکو ، وی گفت که برای موضوعی که Def Jam باید با آن برخورد می کرد ، موفق به کسب موفقیت شد.

“من دائماً به خاطر همه گه هایی که برچسب انجام می دهد مورد حمله قرار می گیرم و همه من را می شناسی ، ساکت می مانم. اما ، آنقدر که می توانم بگیرم. بنابراین ، اگر بازنشسته شوم ، ممکن است من *** مرا رها کن ، فام ، بگذار آزاد شوم. ” “من خسته ام … عزیزم ، من از 15 سالگی این کار را انجام داده ام. من در شرف 30 سالگی هستم. و غیر از اینکه برای طرفداران واقعی خودم اجرا می کنم و در غرفه هستم ، هیچ چیز دیگری در مورد موسیقی باعث نمی شود من خوشحالم. دوره “

اینستاگرام او را در زیر ببینید.

https://www.youtube.com/watch؟v=fYcBhZASLEY