عواقب بیشتری از او وجود دارد صفر * صفر داده شده است کمدی نتفلیکس ویژه است و کوین هارت به اندازه کافی کافی داشته است. آخرین ویژه برنامه استندآپ این بازیگر در سرویس پخش جریانی به اشتراک گذاشته شد و از زمان پخش آن بحث و جدل ایجاد کرد. هارت به خاطر بالا بردن حد با شوخی هایش مشهور است ، اما برخی معتقدند که او با اشاره به “کج بیل زدن” دخترش از مرز عبور کرد زیرا او در مورد له شدن پسران مختلف صحبت می کند.

در هارت ویژه به شوخی گفت: “بابا ، من دیگر راب را دوست ندارم.” من این پسر به نام تیم را دوست دارم. بلافاصله ، در ذهنم ، گفتم: “دخترم یک کج بیل است. این کج بیل زدن است. فعالیت کج بیل زدن جلوی صورت من است.” “بسیاری از این کمدین را بخاطر اظهاراتش محکوم کردند ، بنابراین کوین هارت با پاسخ به نایزها بازگشت که ادعا کرد در مکالمه ای که در Clubhouse App داشت نه تنها دخترش را تحقیر می کند بلکه به زنان سیاه پوست نیز حمله می کند.

وی در ویدیویی که در اینستاگرام خود بارگذاری کرد گفت: “خوب بچه ها ، ما باید متوقف شویم.” “با روایت نادرست متوقف شوید. این یک روایت نادرست است که در حال ایجاد است و اگر شما در کلاب هاوس بودید و جدا از گفتگو ، این در مورد زنان سیاه نبود. این در مورد من نبود که علیه بلک باشم – متوقف شوید. یک سوال بود در مورد شوخی در مورد دخترم و در مورد اینکه من به دخترم اشاره می کنم که فعالیتی شبیه کج بیل دارد ، پرسید. من به آن جواب دادم. “

هارت ادامه داد: “من دخترم را کج بیل نمی آورم. “من به سه كوهی كه قبلاً می شناختم زنگ زدم و از آنها پرسیدم این فعالیت كوچك مانند است. ما در مورد آن صحبت كردیم. خوب رفت و برگشت.” در زیر می توانید توضیحات کامل و کلیپی از ویژه برنامه کمدی وی را بررسی کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=7wwCPUefe3w