ماه ها گذشته است و علی رغم پرونده علنی وی ، مردم هنوز این تصور را دارند که Tory Lanez در حال پرتاب گلوله های ناپایدار به سمت مگان تی استالیون است که خواننده رپ را به تیراندازی به پای او متهم کرد.

همه اینها در ماه اوت اتفاق افتاد و چون اوضاع به شدت تبلیغ شده است ، ما همه این موارد را در اینجا نخواهیم دید. اگر کنجکاو هستید ، ما در اینجا یک خلاصه کاملاً کامل ارائه می دهیم.

پس از ماهها سکوت ، توری لانز با اعلام بی گناهی آلبومی را منتشر کرد و مگان را به دروغگویی در مورد تیراندازی متهم کرد. سپس ، زمان بیشتری گذشت و مگان آلبوم خود را منتشر کرد ، که شامل یک آهنگ دیسی علیه Tory برای شروع پروژه بود. این هفته ، مگان در شبکه های اجتماعی بسیار فعال بوده و تعدادی عکس و فیلم را برای فید خود ارسال کرده ، زوج محکم خود را برای میلیون ها طرفدار خود نشان داده است. اندکی پس از ارسال آنها ، توری با پیغامی غیرمستقیم تماس گرفت که بسیاری فکر می کنند در مورد دوست خوب و قدیمی او استالی است.

توری در توییتر نوشت: “همه اینها برای آن گرم است ، اما هیچ دیکی نمی توان گرفت.” در صورت گم شدن ، ظاهراً توری و مگان رابطه کاملاً پنهانی داشتند قبل از اینکه کل ماجرا از بین برود. گفته می شود که انفجار آنها به دلیل ادعای رابطه جنسی خود دوست مگان ، کلسی ، با رپر اتفاق افتاده است.

در حالی که او تأیید نمی کند که به طرف مگان مشغول پرتاب شدن است ، اینترنت به همین مقدار متقاعد شده است ، نام او را مرسوم کرده و او را به فراموشی می کشاند.

مگان تو استالیون بدون اجاره در آنجا زندگی می کرده است توری لانزیکی از طرفداران با نوشتن احساسات اینترنت در یک جمله نوشت: “بزرگ الاغ بزرگ از زمان شروع این همه گیری”.

نظریه های دیگر شامل ذکر الیزا رینگ ، مادر مادر آینده است که این هفته با یک هواپیمای شخصی با Tory مشاهده شد. صرف نظر از اینکه او در مورد چه کسی صحبت می کند ، واکنش احتمالاً شایسته است.