50 Cent یک افسانه ارجمند رپ ، یک تهیه کننده تلویزیونی بسیار مورد توجه ، یک بازیگر باتجربه و موارد دیگر است. ظاهراً ، او همچنین ممکن است به زودی مدلی برای یکی از بزرگترین پدیده های امسال شود: OnlyFans.

در گذشته ، 50 سنت نسبت به شلوغی OnlyFans انتقاد کرده است ، اما او ممکن است اولین قدم های خود را به سیستم عامل برداشته ، در اطراف ایده فرضی راه اندازی صفحه شخصی خود رقصیده باشد.

یک شب ، خواننده رپ با یک تصویر تله تشنگی جدید برای خانم ها ، به ورزشگاه برگشت و برخی از دستاوردهای عظیم را به نمایش گذاشت. به نظر می رسد Fif در ورزشگاه سخت مشغول به کار بوده است ، شاید برای یک نقش جدید آماده شده باشد یا اینکه فقط تناسب اندام خود را به مسیر درست برگرداند.

او به عنوان عنوان خود نوشت: “من دوباره به شکل و فرم در می آیم.” “دختری که می خواهید ببینید به صفحه LOL ONLYFANS من می رود. حالا چرا می خواهید نگاه کنید ، من یک پسر هستم Damon WTF من نظرم را تغییر می دهم. LOL.”

به نظر نمی رسد که او هنوز آماده آتش زدن به OnlyFans است اما مطمئناً اگر تصمیمی برای حضور در آنجا بگیرد ، میلیون ها دلار درآمد کسب خواهد کرد. این فقط به این بستگی دارد که آیا فیف واقعاً به پول احتیاج دارد یا خیر و از نظر تجربه ، او می تواند با تولید یک برنامه تلویزیونی عالی ، همان پول را بدست آورد.

فکر می کنید ما روزی را ببینیم که فیدی در واقع وارد OnlyFans شود؟