تریستان تامپسون مدتی است که در NBA حضور دارد زیرا در سال 2011 توسط کلیولند کاوالیرز دعوت شد. علیرغم اینکه بیش از 10 سال در ایالات متحده بود ، تامپسون هرگز رسماً شهروند ایالات متحده نشده بود ، هرچند که هفته گذشته به دلیل اعطای تابعیت رسمی به او همه تغییر کرد.

در پست توییتر زیر ، تامپسون می تواند تابعیت خود را در لحظه خوشحال کننده برای جدیدترین عضو سلتیکس بوستون ببیند. “من با ویزای دانشجویی به ایالات متحده آمدم و همیشه آرزوهای بزرگ داشته ام. او در حال حاضر واقعاً رویای آمریکایی را زندگی می کنم. “

تامپسون در سال 2009 به ایالات متحده نقل مکان کرد و در آنجا مجبور شد با دانشگاه تگزاس بازی کند. حال ، تامپسون در شرف پیوستن به سلتیک افسانه ای با قراردادی دو ساله به ارزش 19 میلیون دلار است. تامپسون ابراز اشتیاق خود را برای بازی با حق رای دادن و سرگرم کننده خواهد بود که او را در یک پیراهن کاملاً جدید ، در حال حرکت به جلو ببیند.

در مورد Khloe Kardashian و دخترشان True ، آنها به بوستون کوچ نخواهند کرد اگرچه مطمئناً از دور حمایت خواهند کرد. نیازی به گفتن نیست که تامپسون در حال حاضر جای شکرگذاری زیادی دارد.

تریستان تامپسون

جیسون میلر / گتی ایماژ