برای تازه کردن حافظه خود ، چهار سال است که Kid Cudi یک آلبوم انفرادی منتشر کرده است. هواداران بیش از این گوش فرا داده و گوش فرا داده اند Passion، Pain، & Demon Slayin ‘ و بچه ها ارواح را می بینند ، در این بین – با صبر و حوصله در انتظار موسیقی جدید خود.

از ماه گذشته برای دومین بار به هواداران اطمینان داد که وی مطالب جدیدی در راه دارد – نه یکی ، بلکه دو ممکن آلبوم های جدید – انتظار واقعی بوده است. او ابتدا یکی از دو آلبوم فوق الذکر را تحریک کرد ، Man On The Moon III ، در ماه اکتبر ، یک تریلر را رها کرد با عنوان ، “سه گانه ادامه دارد … به زودی”. سپس ، در ماه نوامبر ، توییت کرد ، “موسیقی می آید. قول می دهم.”

بدیهی است که او توانسته است به قول خود وفا کند ، زیرا او فقط تاریخ انتشار رسمی آلبوم ، جمعه 11 دسامبر را در توییتر همراه با یک پیش پرده به روز شده و در دسترس بودن پیش سفارش اعلام کرد. به طور معمول در سال 2020 هنرمند ، Cudi آلبوم را فقط با یک لحظه منتشر می کند و تاریخ انتشار را فقط چهار روز قبل از اعلام خود تعیین می کند. اما بیایید صادق باشیم ، آلبوم نمی تواند به اندازه کافی سریع باشد.

Man On The Moon III – اشاره ای به پیشینیان خود ، مرد روی ماه: پایان روز، 2009 ، و Man on the Moon II: The Legend of Mr. Rager، 2010 – شامل ویژگی های چند چهره آشنا مانند Skepta ، Trippie Redd ، Phoebe Bridgers و Pop Smoke فقید خواهد بود. در اوایل ماه اکتبر ، کودی از طریق توییتر به طرفداران هشدار داد که این پروژه “چیزی شبیه به کارهای قبلی من نخواهد بود ، مثل همه نسخه های من. 2 آلبوم اول من قرار بود بدون نسخه باشد. من حتی فکر نمی کردم که برای ساخت یک رکورد دیگر Id live وی افزود: “بعد از motm 2 … حرف من این است که نمی توانی برتر بی انتها باشی. و این همان چیزی بود که ما برای هر زمان هدف خود قرار می دهیم.” امیدواریم که او تحویل دهد.