دنباله بسیار مورد انتظار آمدن 2 آمریکا به طور رسمی قرار است از طریق منتشر شود Amazon Prime Video در 5 مارس 2021.

ادی مورفی ، آمدن 2 آمریکالارس نیکی / گتی ایماژ

کارگردانی فیلم ادی مورفی و آرسنیو هال به کارگردانی کریگ بروور است. در مورد داستان ، پادشاه آکیم و سممی سفر جدیدی را آغاز می کنند که آنها را در سفر به کره زمین مشاهده خواهد کرد. جیمز ارل جونز ، شری هیدلی ، جان آموس و لوئی اندرسون نیز برای نقش های مربوطه خود برمی گردند.

آمدن به آمریکا یک پدیده فرهنگی بود که یکی از محبوب ترین و مشهورترین کمدی های همه زمان هاست. “، جنیفر سالکه ، رئیس استودیوی آمازون گفت. “با تشکر از نبوغ کمدی ادی مورفی در کنار فیلمسازان درخشان ، نویسندگان و بازیگران خارق العاده ، ما نمی توانستیم برای جشن گرفتن این ماجراجویی جدید هیجان زده تر شویم. ما می دانیم که مخاطبان در سراسر جهان عاشق این فیلم خنده دار و شاد می شوند که مطمئناً مورد علاقه بی انتها قرار خواهد گرفت. “

“چه چیزی بهتر از بازگشت به زاموندا است؟ ما از استودیوی آمازون بسیار هیجان زده ایم که ادی مورفی و “آمدن 2 آمریکا” را به مخاطبان سراسر جهان می رسانیم ، جایی که آنها می توانند با شخصیت هایی که 30 سال آنها را دوست داشته اند دوباره بخندند و با شخصیت های جدیدی ملاقات کنند که سالهای آینده آنها را دوست دارند. تهیه کننده کوین میشر.

مراقب جزئیات بیشتر در مورد فیلم آینده باشید.

[Via]