مرگ کینگ فون صنعت رپ را در این ماه بهم زد. این خواننده رپ در تاریخ 6 نوامبر در خارج از یک کلوپ شبانه در آتلانتا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد ، به O-Block خوش آمدید. در حالی که هواداران همچنان در سوگ درگذشت ستاره نوپای شیکاگو سوگواری می کنند ، خانواده و تیم وی به طور رسمی بیانیه ای منتشر کردند که نشان می دهد برنامه های آینده املاک وی شامل ادامه کار برای به O Block خوش آمدید، همانطور که فون برنامه ریزی کرد.

“از همه کسانی که عشق خود را نسبت به King Von نشان داده اند متشکرم. همه شما نقش بزرگی در موفقیت های Von ایفا کردید ، و با ادامه دادن موسیقی او و به اشتراک گذاشتن داستان های خود در مورد اینکه چگونه او به همه شما الهام گرفته و تحت تأثیر قرار داده است ، میراث خود را زنده نگه دارد.

برای بزرگداشت چشم انداز هنری Von ، و عشق فوق العاده ای که او به طرفدارانش داشت ، ما در حالی که برای به اشتراک گذاشتن موسیقی و مصاحبه های منتشر نشده منتشر شده به Welcome To O’Block تلاش می کنیم ، ادامه خواهیم دادخلاقیت او برای تکمیل فون همچنین در تلاش های جدیدی بود که ما آنها را اعلام خواهیم کرد. “

مدیر وون که شب مرگ فون نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفت ، قبلاً فاش کرد که وون 2 آلبوم از قبل ضبط شده دارد. به احتمال زیاد خانواده وی و تیم آنها آنها را در سال 2021 خاموش خواهند کرد.

بیانیه کامل خانواده فون را در زیر بخوانید.