شایعه در حال وخیم شدن است و ظاهراً تمام صحبت های پیرامون G Herbo و Taina Williams رسماً تأیید شده است. امروز در دادگاه ، وكیل G Herbo فاش كرد كه خواننده رپ در انتظار فرزند با تاینا است كه چهار ماهه باردار است. به گفته این وکیل ، این زن و شوهر نیز برای ازدواج نامزد شده اند.

جیسون مایزنر ، گزارشگر روزنامه شیکاگو تریبون ، پس از تسلیم رپ به اتهام کلاهبرداری فدرال ، امروز اخبار بزرگی را از جلسه دادگاه G Herbo ارائه داد. برای مبتدیان ، هرب در این پرونده ادعای بی گناهی کرد ، که برای آن شش سال زندان در پیش است. حضور در دادگاه از طریق تماس ویدئو کنفرانس ، PTSD وكیل هنرمند در مورد زندگی شخصی این ستاره افشاگری های بزرگی انجام داد و نشان داد كه او در واقع با تاینا ویلیامز نامزد شده است و آنها در انتظار فرزند با هم هستند.


پرنس ویلیامز / Wireimage / گتی ایماژ

در یکی از ضد اکلیماتیک ترین حاملگی های سال ، اعلام شد که تاینا چهار ماهه از نوزاد هربو حامله است ، که دلیل آن این بود که او برای دیدن او نیاز به ادامه سفر بین شیکاگو ، لس آنجلس و نیوجرسی دارد. .

علاوه بر این ، همچنین مشخص شد که دوست دختر سابق هربو ، آریانا فلچر ، شاهد این پرونده است. به G Herbo دستور داده شده است تا در مورد ادعاهایی که با آری روبرو است با آری صحبت نکند.

از نظر اجراهای آینده ، قاضی می فهمد که G Herbo موسیقی را با تجارت انجام می دهد ، اما ممکن است کنسرت های او در دادگاه آینده او مسئله ساز شود.

ما شما را در جریان هرگونه تحول در پرونده کلاهبرداری فدرال G Herbo قرار خواهیم داد.