این فصل گذشته یک رقابت سخت بین لس آنجلس لیکرز و لس آنجلس کلیپرز بود. اعتقاد بر این بود که هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند و هواداران امیدوار بودند که این دو در نهایت در فینال کنفرانس غرب برابر یکدیگر بازی کنند. به دلیل یک کار خفن وحشتناک در دور دوم ، ما هرگز به آن مسابقه لیکرز-کلیپرز نرسیدیم ، که در نهایت راهی روشن برای قهرمانی به لیکرز داد.

یکی از محبوب ترین بازیکنان تیم ، مرد ششم سال مونترزل هارل ، تصمیم غافلگیرکننده ای را برای امضای قراردادی دو ساله با لس آنجلس لیکرز گرفت. با توجه به سابقه بین این دو تیم ، هواداران خرید هارل لیکرز را خیانت به گونه ای ارزیابی کردند. پاتریک بورلی ، ستاره کلیپرز ، مطمئناً این مسئله را در حالی دید که در توییتر واکنش تکان دهنده ای نشان داد ، قبل از اینکه بگوید از هارل خوشحال است.

با حضور هارل ، لس آنجلس لیکرز امسال بهتر از سال گذشته به نظر می رسد. با استفاده از قدرت شلیک اضافی در لیست ، شما باید بدانید که این تیم لیکرز برای تکرار مورد علاقه است.

در مورد کلیپرز ، آنها توانستند مارکوس موریس را با قراردادی 4 ساله و 64 میلیون دلاری به خدمت بگیرند ، که نشان می دهد آنها همه تلاش خود را می کنند تا آنچه در لیست نیست دست نخورده باقی بماند.

پاتریک بورلی

مایکل ریوز / گتی ایماژ